امروز :یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۷:۳۷:۱۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

عملکرد ادارات بویراحمد “ارزیابی” می‌شود

فرماندار بویراحمد با تاکید بر اینکه در ایام نوروز تعطیلی نداریم و ادارات ملزم به معرفی نیروهای شیفت هستند، گفت: کمیته رصد برای ارزیابی عملکردها تشکیل شده است‌.

به گزارش را ملت و به نقل از خبرگزاری تسنیم از یاسوج، شهرام مهدوی مطلق در نشست شورای اداری شهرستان بویراحمد اظهار داشت: در سیستم اداری به نوعی تعطیلی نداریم و در ایام عید نوروز همه ادارات و سازمان‌ها باید با نیروهای شیفت در ادارات حاضر و پای کار باشند.

وی عنوان کرد:در یک سال گذشته سالی پر تجربه را پشت سر گذاشتیم و با پدیده‌های روبه‌رو بودیم که تقریبا یا کم نظیر بودن و یا بی‌نظیر بودن و به نوعی بیشترین تجربه یا بیشترین فرصت در همین پدیده‌ها وجود دارد و می‌شود از پدیده‌ها اندوخته‌های زیادی را داشته باشیم‌.

مهدوی مطلق افزود: در سالی که گذشت پدیده سیل را داشتیم که بسیار کم نظیر بود و بیشترین حجم بارش را در شهرستان داشتیم و همچنین بیشترین گستردگی جمعیت‌، وسعت و مساحت نیز مربوط به شهرستان بویراحمد بود و همچنین بیشترین جمعیت سیار عشایر کوچ‌نشین نیز مربوط به شهرستان بویراحمد بوده ولی با همدلی که انجام گرفت کم‌ترین خسارت‌ها را داشتیم و در بحث انسانی نیز هیچ تلفاتی نداشتیم.

وی خاطرنشان کرد: در بحث مردمی کردن یارانه‌ها و آزاد‌سازی قیمت‌ها که در کنار همه برنامه‌های راهبردی که نظام دارد دشمنان انقلاب همواره در کمین بودند که فرصت را تبدیل به تهدید کنند و از آن فرصت می‌خواستند تهدیدی ایجاد کنند که موفق نشدند و در ادامه آن بحث اغتشاشاتی را که در کشور برنامه‌ریزی کرده بودند را نیز پشت سر گذراندیم.

فرماندار بویراحمد حضور مردم در مراسمات اربعین، محرم و صفر و تشییع شهدای حادثه تروریستی و نهایتا در راهپیمایی ۲۲بهمن امسال هم به یاد ماندنی و کم‌نظیر دانست.

مهدوی مطلق با اشاره به میزان بارش‌های برف و باران اظهار داشت‌: امسال بارش برف کم‌سابقه‌ای را در شهرستان داشتیم که البته همزمان با بارش برف به دلیل بعضی ناهماهنگی‌ها و مشکلات زیرساختی در حوزه برق اشکالاتی در شهرستان به وجود آمد که بعد از آن با پیگیری هایی که داشتیم و گزارشی که به دست آوردیم ۳۰۰کیلومتر سیم برق در سطح شهرستان تبدیل به کابل شدند.

مهدوی خاطرنشان کرد: از تک تک اعضای شورای اداری شهرستان و نیروهای امنیتی، انتظامی، نهاد روحانیت، دانشگاه‌ها، مدارس، مساجد، هیئت‌های مذهبی و همه کسانی که به نوعی خارج از بدنه دولت ولی همزمان و هم سو با مجموعه اداری شهرستان همکاری کردن صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید
آماده‌باش ۲۴ ساعته ستاد بحران کهگیلویه و بویراحمد در ایام نوروز

مهدوی مطلق با اشاره به ایام پایانی سال، افزود: با عزمی جدی تر و انگیزه‌ای بیشتر سال جدید را آغاز خواهیم کرد.

وی افزود: سال ما با شعبان تمام و با رمضان شروع می‌شود و این یک نوید بسیار خوبی است و جلسه ما هم ترکیبی از نوروز باستانی، ایام شعبانیه و شروع ماه مبارک رمضان است و وظیفه یک مدیر در نظام اسلامی در این ترکیب مقدس مشخص است.

مهدوی خاطرنشان کرد: همه ما نسبت به اصل موضوع واقف هستیم که این ایامی که در کنار نوروز تمدنی که به عنوان یک فرهنگ گردشگری و دید و بازدی وجود دارد ،ایام مبارکی مثل شعبان و رمضان را نیز داریم تجربه می‌کنیم بنابراین به همین میزان به لحاظ اعتقادی و ایدئولوژی باید آمادگی بیشتر و بهتر داشته باشیم.

وی گفت: در سیستم اداری به نوعی تعطیلی نداریم و در ایام عید نوروز همه سازمان‌ها و ادارات باید نیروهای شیفت را با اختیار کامل معرفی کنند و ما یک کمیته رصد در این زمینه خواهیم داشت و موضوعات را رصد خواهند کرد.

انتهای پیام/

منتشر شده در :2023/03/13 - 09:03|شناسه خبر: 82377 135 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه