امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۴:۵۸:۳۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

کاشت ۱۵ اصله درخت با همکاری سمن های مبارزه با موادمخدر در کهگیلویه و بویراحمد

با همکاری و تعاملات موجود بین دستگاههای عضو و مراکز درمانی اعتیاد و سمنهای فعال در حوزه مبارزه با مواد مخدر تعداد ۱۵ اصله درخت در محل‌های تعیین شده کاشته شد.

به گزارش راه ملت؛ به مناسبت گرامیداشت روز درختکاری با حضور دبیر و کارشناسان شورا، مدیرکل و معاونین بهزیستی، سمن های فعال و مسئولین مراکز نیمه اقامتی در مرکز استان تعداد ۱۵ اصله نهال از نوع سیب، آلو و بید مجنون بصورت نمادین، همچنین با هدف ترغیب آحاد مردم به کاشت درخت انجام شد.
سید ناصر رضایی، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در این رابطه گفت: روز ۱۵ اسفند به‌عنوان روز درختکاری در سطح ملی مطرح شده است که این امر بسیار پسندیده بوده و باعث افزایش روحیه همکاری عمومی شده و باید این فرهنگ سازی را تسری بخشیم.
وی افزود: با تلاش‌های انجام شده در استان و همکاری و تعاملات موجود بین دستگاههای عضو و مراکز درمانی و سمنهای فعال در حوزه مبارزه با مواد مخدر در محلهای تعیین شده تعداد ۱۵ اصله درخت کاشته شد.
رضایی، درختکاری را بعنوان پشتوانه ای برای نسل آینده خواند و گفت: به منظور ساختن آینده ای بهتر و بهره گیری فرزندانمان از طبیعت می بایست این سنت حسنه را پاس داریم و به نسل‌های بعدی منتقل کنیم.

منتشر شده در :2023/03/14 - 10:03|شناسه خبر: 82408 160 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه