امروز :پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۰:۵۱:۵۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

یارنسب،مدیرکل پایش، نظارت و مدیریت عملکرد سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی شد

سید عبدالمجید اجتهادی مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و برخی مدیران سازمان، اسکندر یارنسب سرپرست جدید اداره کل پایش، نظارت و مدیریت عملکرد معارفه و از زحمات سیدعباس مصطفوی تکریم شد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، سید عبدالمجید اجتهادی مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و برخی مدیران سازمان، اسکندر یارنسب سرپرست جدید اداره کل پایش، نظارت و مدیریت عملکرد معارفه و از زحمات سیدعباس مصطفوی تکریم شد.

در این جلسه، مدیرعامل با تقدیر و تشکر از زحمات مدیران گذشته و همکاران این اداره کل، اظهارداشت: اداره کل پایش، نظارت و مدیریت عملکرد مسئولیت ارتباطات وسیع برون سازمان را برعهده دارد و امیدواریم در مدیریت جدید وحدت رویه در بحث پاسخگویی به دستگاه های برون سازمانی شکل بگیرد.
وی تاکید کرد: در صورتی که نظارت درون سازمانی قوی و پیشگیرانه دنبال شود، مانع گزارش های دستگاه های بیرونی، خواهد شد.

در این جلسه مصطفوی ضمن تقدیر از همکاران خود نسبت به اقدامات صورت گرفته، در رابطه با تعیین حدود وظایف و تشریح ساختار این اداره کل سخنانی را بیان کرد.

همچنین سرپرست جدید اداره کل پایش، نظارت و مدیریت عملکرد از حسن اعتماد مدیرعامل تشکر و ابراز امیدواری کرد تا استفاده از تجارب گذشته و با تلاش همکاران این واحد، منشا اثر و ثمر باشیم.

اسکندر یارنسب،از اصلاحطلبان جوان و اهل شهرستان کهگیلویه می باشد که در دولت تدبیر و امید مدیرکل امور فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور را بر عهده داشت.

منتشر شده در :2023/03/30 - 12:03|شناسه خبر: 82733 148 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه