امروز :دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۱:۳۷:۳۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛ ساخت ۴٠ هزار واحد مسکن در کهگیلویه و بویراحمد/هدفگذاری ۴ ساله است

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد،گفت: ساخت ۴٠ هزار واحد مسکن در استان پیش بینی شده است.

به گزارش راه ملت و به نقل از مهر، محمد راستا افزود: در ۴ ساله دولت سیزدهم سهم استان کهگیلویه و بویراحمد ساخت ۴۰ هزار واحد مسکن بوده و برای هر سال ایجاد ۱۰ هزار واحد پیش بینی شده است.

وی ابراز داشت: در قالب طرح مسکن ملی جمعاً ۸ هزار و ۹۲۵ واحد در مناطق مختلف استان در حال کار است که از این تعداد یکهزار و ۲۰۰ واحد آماده کلنگ زنی در سفر ریاست جمهوری به استان هستند.

راستا با اشاره به آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در استان، ابراز داشت: ۵۸ هزار متقاضی در کهگیلویه و بویراحمد در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند که از این تعداد بیش از ۲۰ هزار متقاضی در وضعیت نهایی هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان افزود: با وجود اینکه طرح نهضت ملی مسکن در استان دیر شروع شد، ولی در وضعیت خوبی هستیم، بطوریکه نسبت به سهم سالانه ۱۰ هزار واحد استان در وضعیت خوبی قرار دارد.

وی افزود: از ۸ هزار و ۹۲۵ واحد در حال کار، قرارداد یکهزار و ۲۹۹ واحد با پیمانکاران بسته شده است،

راستا تصریح کرد: همچنین یکهزار و ۵۲۳ واحد نیز با کارگزاری بنیاد مسکن در حال اجراست و ۵ هزار و ۸۲۴ واحد نیز به صورت خود مالکی و دارای زمین و پروانه کار با مشارکت خود متقاضیان در حال ساخت هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به تهیه زمین برای اجرای طرح ملی مسکن در استان، گفت: تاکنون ۱۴۷ هکتار زمین به سازندگان، پیمانکاران و بنیاد مسکن تحویل داده شده و بیش از ۳۰۰ هکتار دیگر بویژه برای شهر یاسوج نیاز داریم.

راستا افزود: جمعاً ۴۰۹ واحد برای مددجویان دستگاه‌های حمایتی در استان اختصاص داده شده که سهم کمیته امداد امام خمینی (ره) از این تعداد ۲۵۹ واحد و سهم بهزیستی ۱۵۰ واحد در حال کار است.

منتشر شده در :2023/04/09 - 05:04|شناسه خبر: 83003 179 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه