امروز :سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۰:۰۸:۵۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پیام تبریک مدیر کل بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان به مناسبت فرا رسیدن دهه حساب ۱۰۰ امام(ره) و تاسیس بنیادمسکن انقلاب اسلامی

مدیر کل بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان به مناسبت فرا رسیدن دهه حساب ۱۰۰ امام(ره) و تاسیس بنیادمسکن انقلاب اسلامی پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش راه ملت؛ مدیر کل بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان به مناسبت فرا رسیدن دهه حساب ۱۰۰ امام(ره) و تاسیس بنیادمسکن انقلاب اسلامی پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

۴۴ سال پیش با نگاه ویژه ای که حضرت امام خمینی (ره) به رفع مشکل مسکن محرومان و مستضعفان کشور داشتند به فرمان ایشان حساب ۱۰۰ افتتاح و به تبع آن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان اولین نهاد سازندگی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ، تاسیس شد.
و امروز این نهاد خدمتگزار با توجه به نقش و عملکرد چندین ساله خود، از جایگاه خطیر و مهمی در نظام توسعه و عمران و آبادانی روستاهای کشور برخوردار بوده و خدمات بی بدیل و ارزشمندی در راستای رسیدگی و ساخت مسکن محرومین، توسعه عدالت اجتماعی و بسترسازی سازندگی کشور ارائه نموده است.

اینجانب فرا رسیدن ۲۱ فروردین ماه ، سالروز افتتاح حساب ۱۰۰ امام خمینی (ره) و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون همه خدمتگزاران کشور ، به ویژه کارکنان خدوم و مسئولان این نهاد انقلابی در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی را از خداوند متعال مسالت می نمایم.

روح اله عمادی
مدیرکل بنیادمسکن انقلاب اسلامی
استان کهگیلویه و بویراحمد

منتشر شده در :2023/04/10 - 04:04|شناسه خبر: 83016 176 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه