امروز :یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۱:۱۸:۲۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

فراهم شدن زیارت عتبات در شب‌های احیاء برای شب زنده داران

طرح زیارت نیابتی ویژه شب‌های قدر و ایام شهادت مولای متقیان به همت ستاد توسعه عتبات عالیات فراهم شد.

به گزارش راه ملت و به نقل از دهدشت نیوز  رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان از اجرای طرح زیارت نیابتی ویژه شب‌های قدر و ایام شهادت مولای متقیان خبر داد.

آقای حکمتیان گفت: با توجه به اینکه هنوز امکان تشرف برای تمامی دوستداران اهل بیت فراهم نشده، طرح «زیارت نیابتی» ویژه شب‌های قدر اجرا می‌شود.

وی افزود: براساس این طرح خادمان و عوامل اجرایی ستاد توسعه و بازسازی عتبات که در طرح های حرم‌های مطهر در نجف اشرف، کربلا، کاظمین و سامراء مشغول فعالیت هستند، به نیابت از ثبت‌نام کنندگان این طرح در شب‌های قدر به حرم‌های مطهر مشرف شده و زیارت خواهند کرد.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به بخش زیارت نیابتی در تارنمای ستاد بازسازی عتبات عالیات، به نیت خود، اعضای خانواده و حتی عزیزان درگذشته، ثبت نام کنند.

پس از انجام زیارت نیابتی توسط عوامل اجرایی و خادمان ستاد توسعه و بازسازی عتبات، پیامک انجام زیارت برای ثبت نام کنندگان ارسال خواهد شد.

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان ضمن دعوت از مردم برای مشارکت در اجرای طرح های این ستاد در کشور عراق اضافه کرد: مطمئن‌ترین شیوه مشارکت در فیض توسعه حرم‌های مطهر و کمک به طرح‌های اعلام شده، مراجعه به بخش پرداخت نذر در تارنمای ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات به آدرس زیر است.

منتشر شده در :2023/04/10 - 04:04|شناسه خبر: 83024 185 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه