امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۷:۰۵:۰۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

آغاز طرح برخورد با کشف حجاب به صورت هوشمند در استان

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در جلسه شورای حجاب و عفاف استان گفت: با صنوفی که متصدیانش کشف حجاب ‌کنند برخورد می شود.

به گزارش راه ملت و به نقل از صدای جنوب سردار مصطفایی در جلسه امروز شورای حجاب و عفاف استان افزود : به صنوفی که قانون حجاب و عفاف را رعایت نکنند ، در مرحله اول تذکر داده و در صورت رعایت نکردن این دستورالعمل ها ، محل کسب کار آنها تعطیل می شود.
وی اضافه کرد: این موضوع شامل باغ تالارها ، رستوران‌ها و مراکز بزرگ اقتصادی نیز می‌شود.
سردار مصطفایی همچنین به موضوع کشف حجاب در خودرو ها اشاره کرد و گفت: درصورتی که دوربین های نظارتی این تخلف را مشاهده و ضبط کنند در مرحله اول تذکر داده می شود و در ادامه اگر تخلف تکرار شود ، خوردوی آنها از یک هفته تا یک ماه توقیف خواهد شد.
فرمانده انتظامی در رابطه با رعایت نکردن حجاب در معابر نیز گفت: افرادی که در معابر کشف حجاب می کنند ، جرم محسوب می شود و به استناد دوربین های هوشمند و چهره نگار با آنها برخورد قاطع خواهد شد .
در این نشست نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اهمیت حجاب گفت : عفاف و حجاب یکی از ارزش‌های معنوی و دینی است که در همه ادیان نسبت به رعایت آن تاکید شده است.
آیت الله حسینی در ادامه با انتقاد از عملکرد برخی مدیران گفت: متاسفانه رعایت حجاب در دستگاها به خوبی صورت نمی گیرد که این یک ضعف بزرگ است.
وی ادامه داد: یک گروه بازرسی تشکیل شود تا از دستگاها و ادارات بازرسی کنند و اگر مدیری نمی تواند مدیریت خود را بر اساس دین الهی پیش ببرد ، خود کنار برود ، در غیر این صورت با او برخورد شود.

منتشر شده در :2023/04/17 - 11:04|شناسه خبر: 83258 155 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه