امروز :سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۲:۴۷:۱۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

همدلی نیکوکاران یاسوجی در جشن گلریزان

جشن گلریزان ویژه آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد با همدلی و مشارکت نیکو کاران و مسؤلین محلی در یاسوج برگزار شد.

به گزارش راه ملت و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های کهگیلویه وبویراحمد؛ جشن گلریزان ویژه کمک به آزادی زندانیان آبرومند جرائم غیر عمد با حضور نماینده ولی فقیه، مسؤلین عالی قضایی، مدیران کل اجرایی دستگاهها و نهادهای دولتی و همچنین خیرین و نیکو کاران در سالن دادگستری استان برگزار شد.

همدلی نیکوکاران یاسوجی در جشن گلریزان

در این آئین آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج با بیان اینکه کمک به هم نوع و دستگیری مستمندان و افراد آبرومند در دین ما بسیار سفارش شده است گفت: در جامعه اسلامی انفاق و دستگیری نیازمندان اثرات مطلوب اجتماعی و معنوی بسیاری دارد که زندانیان مالی و جرائم غیر عمد مشمول این مساعدت بوده که می بایست با همدلی و مشارکت همگانی برای آزادی آنان از زندان اهتمام جدی داشته باشیم.

همدلی نیکوکاران یاسوجی در جشن گلریزان

منصوربیژنی مدیر کل زندان ها و نائب رئیس ستاد دیه نیز در این جشن همدلی گفت: شاید چنین تصور شود که همه‎ی زندانیان در زندان جرائم عمد و بزهکار هستند ولی تعداد ۲۷۱ زندانی در استان محکومین مالی و جرائم غیر عمد بوده که جرم عمدی مرتکب نشده و چشم انتظار دستان سخاوتمند نیکوکاران و افراد خیر بوده تا از زندان آزاد گردند.

وی گفت: سال گذشته به همت ستاد دیه و خیرین و نیکوکاران ۱۵۳ زندانی با بدهی ۹۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از زندان آزاد که شورای حل اختلاف مستقر در ستاد دیه موفق به اخذ مبلغ ۷۷ میلیارد تومان گذشت از شکات شدند.

همدلی نیکوکاران یاسوجی در جشن گلریزان

حجت الاسلام ساجدی معاون قضایی رئیس کل در امور شوراهای حل احتلاف نیز در این جشن گفت: نقش شورای های حل احتلاف در اخذ گذشت از شکات بالاخص طلبکاران مالی بسیار مشهود وملموس بوده است، ولی طلبکار نیزبایستی به حق خود برسد و لذا فردی که محکوم به حبس می شود بر اثر نداری است که دستگیری و کمک به چنین زندانیانی به عنوان افراد معسر و نیازمند در دین ما بسیار سفارش شده است .

همدلی نیکوکاران یاسوجی در جشن گلریزان

لازم به ذکر آنکه در این جشن همدلی ۱۰۵ میلیون تومان بصورت نقدی و ۷۱۰ میلیون نیز بصورت تعهدی برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد جمع آوری شد.

منتشر شده در :2023/04/17 - 11:04|شناسه خبر: 83261 166 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه