امروز :پنج شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۵۹:۲۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

برگزاری یازدهمین دوره مسابقات المپیاد “اماده” هلال‌احمر کهگیلویه‌وبویراحمد

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه‌وبویراحمد از برگزاری یازدهمین دوره مسابقات اماده (المپیاد مهارت‌های امدادی دادرسان هلال‌احمر) کهگیلویه و بویراحمد همزمان با سراسر کشور با حضور دانش‌آموزان عضو جمعیت هلال احمر استان خبر داد.

به گزارش راه ملت؛ کاظم فلاحی‌دوست با اعلام این خبر، عنوان کرد: دانش‌آموزان، پس از گذراندن آموزش‌های‌ برنامه ملی دادرس (دانش‌آموز آماده در روزهای سخت) در المپیاد مهارت‌های امدادی دادرسان هلال‌احمر ، به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.
فلاحی‌دوست، هدف از این مسابقات را افزایش سطح ایمنی و کاهش خطر پذیری مدارس کشور با تکیه بر تربیت تیم‌های دانش‌آموزی آماده برای مقابله با حوادث، توسعه و ترویج ظرفیت‌های خود امدادی برشمرد و افزود: ساماندهی تیم‌های اولیه مدیریت بحران مبتنی بر دانش‌آموزان آموزش دیده توانمند و برخوردار از مهارت‌های کار گروهی از دیگر اهداف این برنامه است.
در ادامه، معاون امور جوانان جمعیت‌هلال‌احمر استان گفت: این مسابقات در سطح استانی و بین برگزدیدگان پایه هشتم طرح دادرسان جمعیت هلال‌احمر استان و با حضور داوران برجسته کشوری و استانی برگزار می‌شود.
مراد عدالت‌دوست با اشاره به اینکه معاونت سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش در برگزاری این مسابقات، همکاری خواهد داشت، تصریح کرد: این دوره از مسابقات در آیتم‌های مختلف امدادی قرآنی، در ۹۰ مدرسه در شهرستان‌های بویراحمد، دنا، گچساران، کهگیلویه، بهمئی و چرام برگزارمی‌شود.

منتشر شده در :2023/04/24 - 02:04|شناسه خبر: 83422 325 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه