امروز :دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۸:۲۰:۱۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تبریک هفته کارگر با حضور در گلزار مطهر شهدا

مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی : در استان کهگیلویه و بویراحمد ۶۰ تشکل کارگری فعال داریم و این زمینه را برای رسیدن بلوغ جامعه کارگری فراهم می‌کند.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی ،مدیران شورای هماهنگی دستگاههای تابعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ،تشکل‌های کارگری ،معاون اسندار وجمعی دیگر از مسئولان در آغازین روز هفته کارگر با حضور در گلزار شهدا با آرامان های والای شهیدان تجدید عهد وپیمان کردند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی امنیت وقتدار جامعه اسلامی را مرهون جانفشانی وایثار شهدا عنوان کرد وگفت: حرکت در مسیر شهداءباعث موفقیت وپیشرفت جامعه اسلامی است بنابراین با حضور در گلزار مطهر شهداء با آرمان شهیدان تجدیدعهد وپیمان می کنیم

وی گفت :‌در استان کهگیلویه و بویراحمد ۶۰ تشکل کارگری فعال داریم و این موضوع رشد زمینه را برای رسیدن بلوغ جامعه کارگری فراهم می کند

واعظی زاده با اشاره به لزوم برگزاری برنامه ها درهفته کارگر گفت: مهمترین برنامه ها در هفته کارگر برگزاری یادواره شهدای کارگر ،تجلیل از خانواده‌های شهدای کارگر ،تجلیل از کارگران در کنار خطوط تولید، برگزاری میز ارتباطات مردمی و سخنرانی مدیران پیش از خطبه های نماز جمعه و برگزاری جشن های کارگری در کنار خطوط تولید مراکز تولیدی و صنعتی خواهد بود.

مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی نقش‌آفرینی بسیج کارگر برای توجه به نیازهای جامعه کارگری را ستودنی عنوان کرد و افزود:‌ جامعه کار و تولید باید مورد توجه قرار بگیرند و معیشت آنها همواره مد نظر مدیران و مسئولان به ویژه کارفرمایان باشد.

حمیدرضا واعظی زاده گفت: بوسه بر دست کارگر یک ارزش معنوی تلقی می شود لذا با خدمت به جامعه کار و تولید مسیر خدمتگزاری ادامه پیدا می‌کند.

منتشر شده در :2023/04/27 - 12:04|شناسه خبر: 83524 136 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه