امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۲:۵۳:۲۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

دیدار جامعه کارگری استان با نماینده ولی فقیه در یاسوج

مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی :مجموع بیمه شدگان ۳۲٠ هزار نفر در استان هستندکه از این تعدادقریب به ۷۰هزارنفر کارگر مشمول قانون کار و ۲٠ هزار نفر باز نشسته تامین اجتماعی هستند.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی ، در نخستین روز از هفته کارگر جامعه کارگری استان پس از حضور در گلزار مطهر شهر یاسوج با نماینده ولی فقیه وامام جمعه مرکز استان دیدار کردند

مدیر کل تعاون کارو رفاه اجتماعی استان با اشاره به تلاش کارگران برای آبادنی کشور در بخش های مختلف گفت:‌ هفته کارگر زمان مناسبی برای تجلیل از خدمات کارگران است
وی اظهار داشت :‌مجموع بیمه شدگان استان ۳۲٠ هزار نفر در استان هستندکه از این تعدادقریب به ۷۰هزارنفر کارگر مشمول قانون کار و ۲٠ هزار نفر باز نشسته تامین اجتماعی هستند.
واعظی زاده افزود:‌ تشکل های کارگری نقش ممتازی در بررسی مسائل ورفع مشکلات کارگران دارندوخوشبختانه سطح تعامل وهمکری تشکل ها با دستگاههای اجرایی مطلوب است بنابراین نباید از ظرفیت تشکل های کارگری غافل شویم
وی تصریح کرد د: در استان کهگیلویه و بویراحمد ۶۰ تشکل کارگری فعال داریم و این موضوع زمینه را برای رسیدن جامعه کارگری به بلوغ فراهم می کند.
مدیرکل تعاون کارورفاه اجتماعی به برنامه های هفته کار و کارگر اشاره کرد و گفت: برگزاری یادواره شهدای کارگر در شهرستان بویراحمد، ، دیدار کارگران نمونه با رهبر معظم انقلاب و دیدار تشکل های کارگری با استانداروبرگزاری جشن های کارگری در ماکز تولیدی وصنعتی از مهمترین برنامه های این هفته است.
هفته کارگر از۵ لغایت ۱۱ اردیبهشت آغاز می شود.
درادامه آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه با تبریک روز جهانی کارگر به همه کارگران زحمتکش استان گفت: کارگران نقش بی بدیلی در ساختار اقتصادی کشور و استان دارند که می طلبد به این قشر توجه ویژه شود.
وی با بیان اینکه که کارگران امروز به عنوان سربازان عرصه اقتصادی در بخش تولید و خدمات نقش بسزایی دارند تاکید کرد : باید بسترهای مشاغل کارگری به نحو شایسته ایی فراهم شود.

امام جمعه شهر یاسوج در بخش دیگری از صحبت‌های خود به ظرفیت های اشتغالزایی در حوزه صنایع‌دستی و گردشگری هم اشاره کرد و گفت: متولیان باید بر ارائه تسهیلات و طرح هایی که باید اشتغال زایی را انجام می دادند و انجام نشده بیش از پیش نظارت کنند.
دراین دیدار تشکل های کارگری به بیان مسائل ومشکلات مربوط به تشکل های خود دراستان پرداختند.

منتشر شده در :2023/04/27 - 12:04|شناسه خبر: 83529 111 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه