امروز :شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۰۱:۲۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد: سازمان تامین اجتماعی هم حامی کارگران و هم همراه کارآفرینان است

مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: سازمان تامین اجتماعی در راستای حمایت از تولید و رشد اقتصادی کشور هم حامی کارگران و هم همراه کارفرمایان و کارآفرینان است.

به گزارش راه ملت؛رسول چراغ سحر در نشست با تشکل های کارگری استان اظهار داشت: کارگران و کارفرمایان به عنوان نیروهای مولد و فعالان عرصه کار و تولید ، مهم ترین نقش را در توسعه اقتصادی بر عهده دارند .
وی افزود : کارگران و کارفرمایان در سخت ترین شرایط، همه تلاش خود را به منظور رونق تولید و گردش چرخ اقتصاد کشور به کار گرفته و در جهت استقلال و توسعه و آبادانی کشور از هیچ کوششی دریغ نکرده اند و لذا همواره باید مورد حمایت و تکریم شایسته قرار گیرند.
چراغ سحر گفت : چنانچه حمایت های لازم و همه جانبه از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان داخلی صورت گیرد ، اقتصاد کشور در برابر تهدیدها و فشارهای خارجی مقاوم تر خواهد بود و آسیب کمتری خواهد دید.
وی رسالت اصلی سازمان تامین اجتماعی را حمایت از کارگران و کارآفرینان دانست و افزود : سازمان تامین اجتماعی بیش از ۵۳ درصد جمعیت کشور شامل نیروهای مولد و خانواده آنان را زیر پوشش دارد و با ارایه خدمات بیمه ای و درمانی و ارتقای سرعت و کیفیت خدمات رسانی به آنان ، در جهت حمایت از تولید و رشد اقتصاد کشور حرکت می کند.

وی سازمان تامین اجتماعی را هم حامی کارگران و هم همراه کارفرمایان دانست و گفت: کارگران عمر ، توان و تجربه خویش را صرف کار و تولید می کنند و شبانه روز برای رونق اقتصاد کشور زحمت می کشند و عرق می ریزند و لذا همواره باید مورد حمایت قرار گیرند و سازمان تامین اجتماعی دفاع از حقوق آنان را هدف اصلی خود می داند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان افزود: در همین راستا پرداخت بموقع حق بیمه کارگران به منظور برخورداری آنان از حمایت های بیمه ای ، درمانی و بازنشستگی، بازرسی کارگاهی و وجود شرایط محیطی امن و رعایت مسایل ایمنی برای حفظ سلامت انان را همواره مورد تاکید و توجه قرار می دهد.

منتشر شده در :2023/05/01 - 09:05|شناسه خبر: 83672 141 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه