امروز :دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۱:۳۰:۴۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

فعالیت ۱۶خانه بهداشت فعال کارگری در استان

حمیدرضا واعظی زاده سلامت نیروی کار و سایر مباحث مربوط به ایمنی و صحفاظت فنی از اولویت‌های این اداره کل عنوان کرد و گفت: در استان کهگیلویه و بویر احمد ۱۶ خانه بهداشت کارگری فعال داریم که وظیفه صیانت از نیروی کار و پرداختن به سلامت نیروی کار رو بر عهده دارند.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان با حضور در شرکت دامپروری و کشاورزی یاسوج از کارگران پرتلاش و مدیرعامل این شرکت به عنوان کارفرمای سلامت محور استان تجلیل کرد.

حمیدرضا واعظی زاده در حاشیه این مراسم با تبریک هفته کارگر اظهار داشت: کارگران از سرمایه های ارزشمند کشور هستند لذا صیانت ،حمایت وتجلیل از آنها مایه افتخار وسربلندی است.

وی گفت: سازمان بسیج کارگری پشتوانه ارزشمندی برای جامعه کارگری استان است و جامعه کارگری همواره از حمایت های این سازمان برخوردار است.

مدیرکل تعاون کارورفاه اجتماعی بیان داشت : فضای تعاملی خوبی بین تشکل های کارگری، اداره تعاون کار و سازمان بسیج کارگری وجود دارد و نتیجه این تعامل شنیده شدن صدای کارگران دراستان است.

وی افزود:‌ تجلیل از کارگران در کنار خطوط تولید باعث دلگرمی وانگیزه بیشتر کارگران خواهد بود و این رویکرد همچنان ادامه و استمرار خواهد داشت.

حمیدرضا واعظی زاده سلامت نیروی کار و سایر مباحث مربوط به ایمنی و حفاظت فنی از اولویت‌های این اداره کل عنوان کرد و گفت در استان کهگیلویه و بویر احمد ۱۶ خانه بهداشت کارگری فعال داریم که وظیفه صیانت از نیروی کار و پرداختن به سلامت نیروی کار رو بر عهده دارند.

وی تصریح کرد : شرکت دامپروری و کشاورزی یاسوج از واحدهای موفق و خوشنام استان است که در بحث مهار تورم و رشد تولید فعالیت های مطلوبی دارد .

مدیرکل تعاون کارورفاه اجتماعی گفت: این شرکت بر اساس ارزیابی‌های شورای هماهنگی خمات بهداشتی به عنوان کارفرمای سلامت محور استان انتخاب شده است وبزودی از سوی ستاد مرکزی بعنوان کارفرمای سلامت محور ملی معرفی وتجلیل خواهد شد .

وی اضافه کرد: انتخاب شرکت دامپروری و کشاورزی یاسوج به عنوان کارفرمای ملی سلامت محور نتیجه تلاش همدلی ،همفکری و تلاش شبانه روزی یکایک کارگران و مدیران داخلی این شرکت است.

در این مراسم علاوه بر تجلیل از کارگران فعال و پرتلاش این شرکت تولیدی وکارفرمای آن، مسابقه ورزشی بومی ومحلی با حضور ومشارکت کارگران برگزار شد

منتشر شده در :2023/05/03 - 07:05|شناسه خبر: 83769 189 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه