امروز :شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۰:۱۶:۵۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

حضور پست کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه تخصصی صنعت پست کشور

مدیرکل پست کهگیلویه و بویراحمد از حضور پست استان در نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت پست کشور خبر داد.

به گزارش راه ملت و به نقل از فارس؛ سید علی نصیبی در کفت‌وگو با خبرنگاران در یاسوج اظهار کرد: نخستین همایش و نمایشگاه صنعت پست با موضوع تجارت الکترونیک، لجستیک هوشمند و صنایع وابسته از ۸ الی ۱۱ خرداد ماه سالجاری در مصلای امام خمینی (ره) در تهران با شعار “پست سکویی برای همه” برگزار خواهد شد.

وی گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه در راستای تحقق عملی شعار و نامگذاری سال به نام *مهار تورم و رشد تولید* صنعت پست با حذف واسطه ها و دلالان و با زیربنای اقتصادی هوشمند، و معرفی جدیدترین فناوری‌ها، دستاوردها و خدمات زنجیره تامین در صنعت پست با رویکرد تحول دیجیتال و هوشمندسازی خدمات و زیرساختهای مرتبط است که مرتبطین موثر با این اکوسیستم و علاقه‌مندان صنعت پست در این گردهمایی به تبادل دانش نیز خواهند پرداخت.

مدیرکل پست استان یادآور شد: تغییر نیازمندی‌ها و ذائقه مردم و خانواده ها در شرایط کنونی به سمت خرید و بازار تجارت الکترونیکی و تغییر ماهیت مرسولات پستی از نامه و پاکت به سمت بسته‌های پستی، باعث افزایش ترافیک مرسولات پستی و همچنین حجیم شدن مرسولات شده که شرکت پست با تبدیل تهدیدها به فرصت ها و ایجاد تحول و استفاده از فناوری در تجهیزات و فرایندها کرد.در واقع این نمایشگاه فرصت مناسبی برای حضور شرکت‌ها در حوزه‌های، لجستیک، هوشمندسازی، بازار و خدمات الکترونیک، اینترنت اشیاء یا محصول مرتبط با صنعت پست خواهد بود.

این مسئول گفت: علاقه‌مندان جهت ثبت نام و دریافت غرفه اختصاصی در این نمایشگاه می‌توانند با مراجعه به آدرس www.iranpostexpo.ir تا ۲۴ اردیبهشت نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی افزود: در تلاش هستیم غرفه‌ای برای معرفی بسترهای فروش محصولات و صنایع بومی استان که از طریق پست به دیگر نقاط کشور ارسال می‌شوند نیز فراهم آوریم.

با توجه به برگزاری نمایشگاه صنعت پست، نصیبی مدیر کل پست استان کهگیلویه و بویراحمد از کلیه فعالان کسب و کار در حوزه بازار تجارت الکترونیک و حضور در غرفه پست دعوت به همکاری کرد.

وی یادآور شد: علاقمندان به حضور در این نمایشگاه به واحد روابط عمومی اداره کل پست استان واقع در گلستان ۱۵ مراجعه کنند.

منتشر شده در :2023/05/09 - 08:05|شناسه خبر: 84089 130 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه