امروز :یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۰:۴۱:۲۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مسئول کانون فرهنگی تبلیغی هوای مجازی؛ برای نخستین بار” کارگاه مدیریت رسانه در خانواده” در استان برگزار می‌شود

برای اولین بار در استان نخستین کارگاه مدیریت رسانه در خانواده در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

به گرارش راه ملت؛ رضا رعیت پیشه مسئول کانون فرهنگی تبلیغی هوای مجازی:گفت: برای اولین بار در استان نخستین کارگاه مدیریت رسانه در خانواده در استان برگزار می شود.
وی، عنوان کرد: این‌ سال‌ها با گسترش دسترسی به اینترنت و ابزار هوشمند، شاهد افزایش روز افزون کاربران در بخش‌های مختلف هستیم؛شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها، بازی‌های گوشی همراه و کامپیوتر، انیمه‌ و انیمیشن و کنسول‌های بازی.
رعیت پیشه، عنوان کرد: در سال‌های همه‌گیری کرونا با خانه‌نشینی طولانی مدت مردم، استفاده از ابزارهای هوشمند و رسانه‌ها افزایش شدیدی رو تجربه کرد‌.
علاوه بر این‌ها کشور ما با توجه به شرایط فرهنگی و سیاسی خاص و دشمنان ثروتمند با رسانه‌های قوی شرایط ویژه‌تری را تجربه می‌کند.

وی، ابراز کرد: با توجه به لزوم شناخت رسانه و کارکردها و اهمیت آن، همچنین آسیب‌ها وروش‌های کنترل آسیب‌های رسانه و دیجیتال کانون فرهنگی تبلیغی هوای مجازی با همکاری سازمان فضای مجازی کشور سراج در حوزه‌ی مدیریت رسانه اقدام به برگزاری دوره‌ها و کار‌گاه‌های مدیریت رسانه، سواد بازی، سواد انیمیشن و … کردیم.

این مسئول، بیان کرد: در همین راستا اولین کارگاه بزرگ مدیریت رسانه در خانواده با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی در یاسوج برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این کارگاه در روز پنج‌شنبه ۲۱اردیبهشت ۱۴۰۲ می‌شود، گفت: از مواردی که در کارگاه به طور تخصصی و کاربردی ارائه خواهد شد میتوان به بررسی آسیب‌های فضای مجازی، نحوه مدیریت استفاده اعضای خانواده از گوشی همراه، اینکه چه بازی یا فیلمی برای کودک تهیه کنیم، چطور با کودکی که ساعت‌ها در حال بازی با گوشی هست رفتار کنیم و … اشاره کرد.

رعیت پیشه، ابراز کرد: شرکت در این کارگاه رو به همه‌ی ساکنین شهر یاسوج خصوصا والدین کودکان به شدت توصیه می‌کنیم.
وی، بیان کرد: علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام به ادرس اینترنتی havayemajazi.com/courses/hbmrdkhll مراجعه کنند یا با شماره ۰۹۹۳۱۶۰۸۶۱۳ در پیام‌رسان‌های مختلف در ارتباط باشند.

منتشر شده در :2023/05/11 - 06:05|شناسه خبر: 84124 120 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه