امروز :سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۳۰:۳۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

درگیری مسلحانه با سارقان حرفه ای احشام در کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۲باند سارقان حرفه ای احشام در سطح استان خبر داد.

به گزارش راه ملت و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار “کیقباد مصطفایی” در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی کوچ عشایر و وقوع چند فقره سرقت احشام از دامداری های سطح استان “کهگیلویه و بویراحمد”، موضوع به صورت ویژه با هماهنگی قضائی در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با حضور در صحنه های سرقت به جمع آوری سرنخ های موجود پرداخته و در دو مرحله دو باند سارقان مسلح احشام را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی آنان را دستگیر و ۳۵ رأس دام از آنان کشف و دو دستگاه وانت سایپا و ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ متعلق به آنان را نیز توقیف کردند.
سردار مصطفایی در ادامه بیان داشت:در این درگیری مسلحانه سارقان احشام با مأموران درگیر ۲ نفر از سارقان زخمی،۲ نفر دیگر نیز دستگیر و یکی از کارآگاهان پلیس آگاهی مجروح و جهت مداوا به بیمارستان منتقل شدند.
این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: از متهمان علاوه بر کشف احشام، یک قبضه اسلحه کلاشینکف به همراه اداوات مربوطه کشف و ضبط گردید.
وی خاطرنشان کرد: احشام کشف شده به مال باختگان تحویل، خودروها نیز به پارکینگ منتقل و متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی استان از دامداران خواست: از تردد در ساعات شب که میزان آسیب پذیری بیشتر وجود دارد خودداری و ضمن رعایت دیگر نکات ایمنی در راستای پیشگیری از سرقت، در صورت مشاهده هرگونه افراد و خودرو های مشکوک اطراف دامداری ها سریعا موضوع را با تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منتشر شده در :2023/05/13 - 09:05|شناسه خبر: 84209 127 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه