امروز :چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۴:۴۶:۱۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پیام تبریک جمعی از مدیران روابط عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت “روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی”

جمعی از مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و نظامی استان در پیامی روز روابط عمومی را گرامی داشتند.

به گزارش راه ملت؛ جمعی از مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و نظامی استان در پیامی روز روابط عمومی را گرامی داشتند.

در متن این پیام‌ها آمده است؛

مدیر روابط عمومی تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد در پیامی ۲۷ اردیبهشت روز روابط عمومی و ارتباطات را به مدیران و مسئولان روابط عمومی دستگاه ها و نهادهای مختلف استان تبریک گفت.

به نقل از خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، در پیام سرگرد پاسدار جواد دهراب پور دولت آباد آمده است: بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز جهانی “روابط عمومی و ارتباطات” صرفاً یک نام در یک برگ از تقویم روزگار نیست، بلکه یک سرفصل از اخلاق ، علم و هنر است.

بی شک این روز تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده مجموعه های مختلف تبدیل شده است.
اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده است به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است.

اینجانب فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت روز روابط عمومی را مغتنم شمرده، این روز را گرامی داشته و به تمامی فعالان و همکاران عزیزم در این عرصه تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برای همه آنان آرزوی موفقیت و بهروزی مسئلت می نمایم.

جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌ رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، به گونه ای که موفقیت و دوام هر سازمان‌ در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌ آن سازمان وابسته است .

روابط عمومی ها در راستای اقناع سازی ، تاثیر گذاری و پیشگیری از تهدید و صدمه زدن به سازمان خود ، نقش مهم و کلیدی را ایفا می نمایند .
روز بیست و هفتم اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی را به همه همکاران و فعالین سخت کوش این عرصه تبریک گفته و توفیق روزافزون همه این عزیزان را در راستای تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی از خداوند متعال مسئلت داریم.
مسلم آزادی، روابط عمومی شرکت پیشگامان کشاورزی وصنعت کوثردنا

منتشر شده در :2023/05/17 - 07:05|شناسه خبر: 84317 168 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه