امروز :سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۷:۵۰:۰۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

از درخواست آریا برای جامعه معلولین تا قول همکاری مدیرعامل نفت گچساران

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد خواستار همکاری شرکت نفت گچساران در زمینه ایجاد زمینه های ورزشی ویژه معلولان و جامعه هدف سازمان بهزیستی شد.

به گزارش راه ملت و به نقل از پایگاه خبری هیرونا ، محمد کریم آریا مدیر کل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد در یک نشست صمیمی با مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار محمد کریم آریا با برشمردن نیازهای جامعه هدف بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هر جا که اعتبارات باشد مشغله زیادتر و مسائل پیچیده تر است.

وی ادامه داد: کمبودهای جامعه هدف بهزبستی بسیار ملموس است و برای رفع بخشی از نیازهای جامعه هدف نیازمند همکاری دیگر دستگاه ها هستیم.

آربا افزود: پیش از تصدی مدیرکلی در استان در پست معاون بهزیستی استان تهران فعالیت داشته که در زمینه مشارکتهای مردمی نقش پررنگی داشتم و به این نتیجه رسیده ام که باید یک نوآوری و خلاقیت در گسترش روابط بین سازمانی هم وجود داشته باشد تا بتوان بخشی از مشکلات جامعه تحت پوشش بهزیستی را رفع کرد.

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: هیچ سازمانی قدرتر از شرکت نفت در استان نداریم و انتظار می رود که شرکت نفت در زمینه احداث زمین چمن مصنوعی و سالنهای ورزشی برای جامعه هدف بهزیستی همکاری لازم را با این سازمان داشته باشد.

آریا گفت: متاسفانه استان کهگیلویه و بویراحمد تنها استانی است که زمین چمن مصنوعی و سالن های ورزشی ویژه معلولان را ندارد.

وی ادامه داد: ورزش می‌تواند به عنوان یک فعالیت مفید برای معلولان به جهت برطرف کردن بسیاری از مشکلات موثر و مفید می باشد و ما در مجموعه اداره‌کل بهزیستی استان به مقوله ورزش توجه ویژه‌ای داریم و هر زمان که موضوع ورزش مطرح می‌شود حامی آن هستیم.

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: یکی از اولویت‌های مهم ما در این اداره‌کل حمایت از معلولین است تا این عزیزان بتوانند از عهده دیگر امور زندگی خود برآیند، به همین دلیل حامی فعالیت معلولین در ورزش هستیم زیرا ورزش‌ هزینه‌های دیگر به ویژه در بخش درمان معلولین را کاهش می‌دهد و ما به این مقوله اهمیت می‌دهیم.

آریا ابراز کرد: جانبازان، معلولین، نابینایان و ناشنوایان جامعه هدف ما هستند و اداره‌کل بهزیستی استان نیازمند زمین چمن مصنوعی و سالن ورزشی ویژه این قشر از جامعه را دارد.

وی ضمن دعوت از مدیرعامل نفت گچساران خاطرنشان کرد: انتظار ما این است به یاسوج سفر و از مرکز معلولین بازدید داشته باشید.

در ادامه غلامرضا کمالی، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران اظهار کرد: خوشحالی و حلاوت کمک به همنوع از همه ی این میز وصندلی و منصب ها بار روانی بالاتری دارد.

وی ادامه داد: تاکنون شرکت نفت در زمینه مسوولیت های اجتماعی پروژه های متعددی را در سطح شهرستان اجرا کرده است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران افزود: در نفت مسئولیتی داریم که در کمک به همنوع از هیچ کاری دریغ نمی کنیم.

کمالی خاطرنشان کرد؛ به شما این قول را می دهم در چارچوب قانونی،جاهایی که شناسایی شود با مجوزهای قانونی و بالادستی بتوانیم همکاری لازم را با بهزیستی داشته باشیم.

منتشر شده در :2023/05/17 - 09:05|شناسه خبر: 84336 165 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه