امروز :شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۲۹:۲۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

برنامه‌های سفر دو روزه معاون سازمان حفاظت محیط زیست به کهگیلویه وبویراحمد

معاون محیط طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست طی ۲ روز با اجرای ۱۲ برنامه فرهنگی زیست محیطی عصر امروز به سفر کاری خود درکهگیلویه وبویراحمد پایان خواهد داد.

به گزارش راه ملت و به نقل از اداره روابط عمومی و امور رسانه حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد – حسن اکبری معاون محیط طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست ، ظهر دیروز ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ طی یک برنامه کاری ۲ روزه وارد کهگیلویه وبویراحمد شد .
براساس این گزارش، در این سفر که قرار است کهگیلویه وبویراحمد طی ۲ روز ، میزبان معاون سازمان حفاظت محیط زیست کشور باشد، برنامه های فرهنگی زیست محیطی متنوعی در شهرستان های بویراحمد و دنا اجرا شده و مطابق با برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است تا پایان وقت امروز ۲۸ اردیبهشت برنامه های دیگری در شهرستان گچساران نیز اجرا شود.
اسلام جاودان خرد مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در این خصوص گفت : بازدید از سایت احیاء قوچ و میش و پاسگاه سر محیط بانی میمند ، بازدید از آتش برهای ایجاد شده در مناطق تحت مدیریت محیط زیست با همراهی فرماندار و بخشدار در شهرستان دنا ، نشست با رئیس پلیس پیشگیری استان و همچنین بازدید از مرکز تیمارداری این شهرستان ، بخش دیگری از اقدامات صورت گرفته در این سفر بود.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان به برنامه های معاون سازمان در بحث مشارکت های مردمی اشاره کرد و گفت : بازدید از منطقه گردشگری کوه گل که در زون تفرجگاهی منطقه حفاظت شده دنا قرار دارد ، بخش دیگری از اقدامات اکبری در حوزه مشارکت مردمی طی این سفر بود .
جاودان خرد گفت : نشست با مدیرکل منابع طبیعی ،اساتید جانور شناس و گیاه شناس دانشگاه یاسوج و مسئولان ارشددستگاه قضا بخش پایانی برنامه های معاون سازمان در سفر روز نخست به شهرستان دنا بود .
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در ادامه افزود : معاون سازمان در دومین روز سفرش به استان ،صبح امروز ۲۸ اردیبهشت عازم شهرستان گچساران شد تا در برنامه مانور اطفاء حریق این شهرستان شرکت نماید .
وی گفت : افتتاح همزمانی ۳ خانه محیط زیستی ، بازدید از مناطق حفاظت شده خامین و دیل همچنین افتتاح مرکز اطفاء حریق روستای گناوه لری در حاشیه مناطق حفاظت شده بخش پایانی سفر روز دوم معاون سازمان حفاظت محیط زیست به استان خواهد بود .

منتشر شده در :2023/05/18 - 04:05|شناسه خبر: 84379 178 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه