امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۳۲:۳۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛ برگزاری شانزدهمین دوره جشن‌های «زیر سایه خورشید» در کهگیلویه و بویراحمد

«هدایت‌خواه» از برگزاری شانزدهمین دوره جشن‌های «زیر سایه خورشید» در کهگیلویه و بویراحمد همزمان با دهه کرامت خبر داد.

به گزارش راه ملت و به نقل از خبرگزاری دفاع‌پرس از یاسوج، «ستار هدایت‌خواه» مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز در نشست خبری ویژه برنامه‌های دهه کرامت و شانزدهمین دوره جشن‌های مردمی و معنوی «زیر سایه خورشید» اظهار داشت: خدام حرم امام رضا (ع) همزمان با دهه کرامت، از ۳۱ اردیبهشت تا ۱۰ خرداد، به مدت ۱۱ روز در همه شهرستان‌ها، بخش‌ها و مناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد حضور می‌یابند.

وی با بیان اینکه حدود صد عنوان برنامه در این ایام با حضور خدام حرم رضوی در شهرستان‌ها اجرا می‌شود، افزود: غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با سالمندان، عیادت از بیماران، دیدار با کارآفرینان، آزادی تعدادی از زندانیان، اهدای تعدادی جهیزیه، دیدار با نیروهای مسلح و دیدار با جوانان و نوجوانان و دختران از مهم‌ترین این برنامه‌ها است ضمن اینکه حضور در روستاها و مناطق محروم هم امسال پررنگ شده است.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: روز ۳۱ اردیبهشت جشن روز دختر با حضور خدام حرم رضوی در پارک ولایت شهر یاسوج برگزار می‌شود.

هدایت‌خواه بیان کرد: در دومین روز از دهه کرامت شاهد حضور پرچم امام رضا (ع) و خدام رضوی در منطقه زیلایی خواهیم بود و حضور خدام حرم رضوی در بخش پاتاوه برنامه سومین روز از دهه کرامت خواهد بود.

وی ابراز کرد: در چهارمین روز از دهه کرامت، خدام حرم رضوی در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه سوم خرداد برگزار می‌شود، حضور می‌یابند و پس از آن راهی بخش لوداب می‌شوند.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در پنجمین روز از دهه کرامت، خادمان امام رضا (ع) عازم شهر دهدشت شده و شب جشن بزرگ زیر سایه خورشید در شهرستان چرام با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

هدایت‌خواه گفت: در روز ششم دهه کرامت، خدام حرم رضوی در بخش سوق حضور پیدا خواهند کرد و عصر همین روز در جشن بزرگ مردم شهر دهدشت حضور می‌یابند.

وی اضافه کرد: در هفتمین روز از دهه کرامت، خدام حرم رضوی در بخش‌های دیشموک و قلعه‌رئیسی با اقشار مختلف مردم دیدار و سپس راهی دهدشت می‌شوند.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد افزود: خادمان حرم رضوی، صبح روز هشتم در شهرستان لنده و بعد از ظهر و شب در بهمئی با اقشار مختلف مردم دیدار خواهند کرد.

هدایت‌خواه گفت: در روز نهم دهه کرامت که با عنوان «مهربانی و محبت به رسم اهل بیت» نام‌گذاری شده است، قبل از ظهر در گچساران با اقشار مختلف دیدار می‌کنند، بعدازظهر در باشت و شب در شهر گچساران در جشن زیر سایه خورشید حضور می‌یابند.

وی به برنامه‌های دهمین روز از دهه کرامت اشاره داشت و ابراز کرد: در این روز در شهر یاسوج با اقشار مختلف مردم دیدار می‌کنند، بعدازظهر همین روز در جشن زیر سایه خورشید در پارک ولایت شرکت می‌کنند و شب در صدا و سیما حضور می‌یابند.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: روز یازدهم دهه کرامت مصادف با سالروز میلاد امام رضا (ع) است که در این روز خادمان حرم رضوی با اقشار مختلف در مناطق حاشیه شهر دیدار و در جشن بزرگ مردم مادوان حضور می‌یابند.

هدایت‌خواه با بیان اینکه شعار محوری این دوره از جشن‌های زیر سایه خورشید «خدمت کریمانه، همدلی و امیدآفرینی» است، گفت: همزمان با حضور خادمان حرم رضوی در استان، بسته‌های ارزاق و هدایایی بین اقشار مختلف و کودکان و نوجوانان توزیع می‌شود.

وی متذکر شد: همچنین در همه شهرستان‌ها در شب میلاد امام رضا (ع) سفره رضوی خواهیم داشت و بیش از هفت هزار نفر در این مهمانی و به نام امام رضا (ع) و سفره کرامت رضوی حضور پیدا خواهند کرد.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: از رسانه‌ها انتظار داریم زمان حضور خادمان حرم رضوی در استان را اطلاع‌رسانی کنند تا شادی و نشاط بین آحاد مردم توزیع شود و استقبال درخور و شایسته‌ای از طرف مردم انجام شود.

انتهای پیام/

منتشر شده در :2023/05/21 - 03:05|شناسه خبر: 84432 86 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه