امروز :دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۰:۳۰:۲۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

دستگیری رمال کلاهبرداری در فضای مجازی کهگیلویه و بویراحمد

رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه‌ و بویراحمد از شناسایی فردی که با عنوان دعانویسی و رفع طلسم و مشکلات در شبکه اجتماعی تلگرام از کاربران کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش راه ملت و به نقل از کپرنیوز ؛ سرهنگ سید مهدی عمران فر در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا استان و ارائه شکوائیه خود مبنی بر کلاهبرداری از وی با ترفند دعانویسی و رمالی در شبکه اجتماعی تلگرام، از پلیس درخواست رسیدگی به موضوع را خواستار شد.

این مقام مسئول بیان داشت: افراد فالگیر و رمال دارای فن بیان خوبی بوده و با تبلیغات گسترده و فریبنده با سوء استفاده از سادگی و تحریک احساسات افراد در قبال انجام خواسته‌های نامعقول، اقدام به کلاهبرداری می‌کنند.

عمران فر عنوان کرد: به این گونه تبلیغات منتشر شده در فضای مجازی توجه نکنند چون این موارد به قصد کلاهبرداری بوده و ممکن است مخاطرات جدی به افراد وارد کند.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا استان با پیگیری موضوع موفق به شناسایی متهم و عودت وجوه پرداختی شاکی شدند و متهم به مراجع قضایی معرفی شد.

رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد از شهروندان خواست: هشدار‌های پلیس فتا را جدی گرفته و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان‌های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش نمایند.

منتشر شده در :2023/05/25 - 04:05|شناسه خبر: 84503 121 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه