امروز :یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ساعت : ۰۱:۰۳:۵۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

امضاء تفاهمنامه همکاری محیط زیست و پارک علم و فناوری در کهگیلویه و بویراحمد

با امضاء تفاهمنامه همکاری محیط زیست و پارک علم و فناوری خانه فناور محیط زیست در استان احداث خواهد شد و از ظرفیت شرکت های دانش بنیان در حفاظت از محیط زیست استفاده می شود.

به گزارش راه ملت و به نقل از اداره روابط عمومی و امور رسانه حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد – مدیرکل حفاظت محیط زیست استان صبح امروز یکشنبه ۲۱ خرداد ماه ۱۴۰۲ همزمان با ششمین روز از گرامیداشت هفته محیط زیست (۱۶ لغایت ۲۲ خرداد ) از امضاء تفاهمنامه همکاری محیط زیست و پارک علم و فناوری با موضوع احداث خانه فناور محیط زیست در استان خبرداد .
اسلام جاودان خرد گفت :بمنظور افزایش همکاری ،مشارکت و هم افزایی در توسعه زیست بوم استان و استفاده از خدمات و محصولات فناورانه و دانش بنیان، تفاهم نامه همکاری پارک علم و فناوری و محیط زیست استان امضاء شد .
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تصریح کرد : طرفین با امضاء تفاهم نامه ای بر احداث خانه فناور محیط زیست و استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان تاکید داشتند .
وی گفت : فرهنگ سازی ، ارتقاء زمینه های آموزشی ،پایش ، نظارت و مدیریت زیست محیطی در سطوح آموزشی محیط طبیعی و محیط انسانی ،توسعه مشاغل سبز و سبز سازی مشاغل از اهداف احداث این خانه محیط زیستی است.
در حاشیه امضاء این تفاهمنامه محسن فرزین رئیس پارک علم و فناوری استان با اشاره به وضعیت محیط طبیعی استان گفت : در حوزه مدیریت بحران در آتش سوزی ها ، گشت و کنترل مناطق حفاظت شده نیازمند یگان پهپادی هستیم.
وی گفت : در این خانه محیط زیستی نشست های مشترکی با شرکت های دانش بنیان برگزار خواهد شد تا پس از احصاء نیازهای محیط زیست در حوزه های مختلف ، شرکت های دانش بنیان نسبت به تامین تجهیزات به روز و مورد نیاز اقدامات لازم را انجام دهند .

منتشر شده در :2023/06/11 - 08:06|شناسه خبر: 85247 163 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه