امروز :چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۴:۴۱:۵۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تسهیل خدمت رسانی به جامعه بزرگ ایثارگران با استفاده از سامانه اطلاعات ایثارگران در وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی

مشاور وزیر تعاون کار ورفاه اجتماعی،گفت: سامانه اطلاعات ایثارگران وزارت تعاون کارورفاه اجتماعی طراحی ودر مرحله اجرایی شدن برای ورود اطلاعات است بنابراین امیدواریم راه‌اندازی این سامانه موجب تسهیل عملیات خدمت‌رسانی به خانواده‌های معظم ایثارگران شود.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی ، مشاور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در دیدار با فرزندان جانباز، کارکنان ایثارگر و فرزندان شاهد، در اداره کل تعاون کار روفاه اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد گفت: خدمت رسانی به جامعه بزرگ ایثارگران باعث افتخاراست و به دستور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، رفع مشکلات خانواده های ایثارگران به صورت ویژه در دستور کار این وزارت خانه قرار دارد.

مسعود آزادی با بیان این که تبدیل وضعیت ایثارگران  فرزندان باید طبق قانون صورت گیرد، پیگیری امور ایثارگران را لازم برشمرد و افزود: با ماموریت تحصیلی فرزندان شاهددر صورتیکه خللی به انجام کار دستگاه  وارد نشود همکاری و موافقت میشود بنابراین فرزندان شهدا برای ادامه تحصیل نگران نباشند . 
وی با بیان اینکه در برنامه هفتم توسعه ارائه خدمات به ایثارگران نظام مند شده  اضافه کرد: تبدیل وضعیت کارکنان ایثارگر در حال اجرا ست و به زودی این مهم انجام می شود.

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برای اولین بار بخشنامه تکریم و تجلیل از ایثارگران تدوین و به استان‌ها ابلاغ شده است و این بخشنامه برای ارتقاء سطح خدمات رسانی به ایثارگران است که بندهای  متفاوتی دارد.
وی ادامه داد: جلسه مشاوران سازمان‌های زیر مجموعه وزارت خانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشکیل شد تا خدمات به آنها یکسان ارائه شود.
آزادی افزود: سامانه اطلاعات ایثارگران  وزارت تعاون کارورفاه اجتماعی  طراحی ودر مرحله اجرایی شدن برای ورود اطلاعات است لذا امیدواریم راه اندازی این سامانه باعث تسهیل عملیات خدمت رسانی به خانواده های معظم ایثارگران شود .
وی گفت:سطح تعامل وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی  برای رفع مشکلات و اجابت درخواست  های  ایثارگران با  بنیاد شهید مطلوب است  وبرخی از موانع ومشکلات ایثارگران در استان قابع رفع هستند ومسکلاتی که دراستان مرتفع نشوند از طریق ستاد پیگیری وحل خواهند شد 
آزادی تاکید کرد:  حامل ابلاغ پیام وزیر تعاون کار ورفاه اجتماعی برای ادای احترام به خانواده های معظم ایثارگر هستم وهدف از سفر به استان رصد مسائل ومشکلات ایثارگران در دستگاههای وابسته به وزارت  تعاون کارورفاه اجتماعی دراستان است.

وی گفت: وزیر تعاون کارورفاه اجتماعی بطور جد پیگیر مطالبات و رفع موانع ومشکلات جامعه بزرگ ایثارگران در این وزارت خانه است.
مشاور وزیر  با بیان اینکه ما هم اکنون در جنگ اقتصادی وفرهنگی  قرار داریم، افزود: جنگ فرهنگی به کوچه وخیابان ها کشیده شده است لذا ضروری است مانند دفاع مقدس  خانواده های ایثارگران پیش تاز مبارزه با تهدیدات دشمن در جبهه فرهنگی واقتصادی کشور باشند.

مسعود آزادی خانواده شهدا را چشم وچراغ این ملت عنوان کرد وگفت :‌مقام معظم رهبری  بارها  فرموده اند : امید من  به خانواده‌ها وفرزندان شهداست بدون شک انتظار رهبر معظم انقلاب  ماموریت  این خانواده ها در عرصه های مختلف فرهنگی ،اقتصادی وسیاسی را سنگین ودشوارمی نماید 

دراین دیدار فرزندان شاهد ،جانباز وایثارگران به بیان مسائل ودرخواست هایشان پرداختند.

منتشر شده در :2023/06/13 - 09:06|شناسه خبر: 85288 141 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه