امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۳:۳۹:۱۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

بازدید مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران از نمایشگاه عکس تا انتها حضور با موضوع جغرافیای استان در نگارخانه باران

بازدید مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران از نمایشگاه عکس تا انتها حضور با موضوع جغرافیای استان در نگارخانه باران
نمایشگاه گروهی عکاسی “تا انتهای حضور” با موضوع جغرافیای و فرهنگ بومی و محلی استان به همت انجمن عکاسان دنا و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد،نمایشگاه گروهی عکاسی “تا انتهای حضور” با موضوع جغرافیای و فرهنگ بومی و محلی استان به همت انجمن عکاسان دنا و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

علی تن مشاور وزیر فرهنگ و ارشاداسلامی در امور ایثارگرن به همراه مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی و معاونین اداره کل از نمایشگاه عکس «تا انتها حضور»بازدید کردند.

هدف اصلی این نمایشگاه به تصویر کشاندن جغرافیای و مکان‌های طبیعت بکر استان است که با حضور ۳۹هنرمند عکاس و شامل ۳۹ اثر به نمایش گذاشته شد.

نمایشگاه گروهی عکاسی «تا انتهای حضور » از۲۳ تا ۳۰ خرداد ماه سال جاری از ساعت ۱۰ الی ۱۳ و ساعت ۱۶ الی ۱۹ عصر در نگارخانه باران واقع در میدان معلم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی میزبان علاقمندان خواهد بود.

منتشر شده در :2023/06/14 - 07:06|شناسه خبر: 85291 125 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه