امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۰:۲۱:۵۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

اختصاص ۵۰۰ میلیارد ریال برای جمع‌آوری مدارس کانکسی

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویر احمد گفت:۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل مصوبات سفر نخست رئیس جمهور برای جمع آوری مدارس کانکسی این استان اختصاص یافت.

به گزارش راه ملت و به نقل از کپرنیوز؛ رضا حسینی نیک در حاشیه بازدید از طرح‌های آموزشی باشت افزود: برای تحقق این مصوبه ۷۷ مدرسه کانکسی واجد شرایط در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شد که از این تعداد ۳۰ فضای آموزشی همزمان با بازگشایی مدارس در مهر ماه امسال بهره برداری می‌شود.
وی بیان کرد:براساس یکی از مصوبات سفر رییس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد به منظور ایجاد فضای ایمن و با نشاط برای تحصیل دانش آموزان مدارس کانکسی با جمعیت بالای ۱۰ دانش آموز جمع آوری و به جای آن ساختمان‌های ایمن احداث می‌شود.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویر احمد تصریح کرد:مدارس روستا‌های سرابیز، لیراب، منصورآباد و خان احمد در شهرستان باشت از جمله این مدارس هستند که با مصوبه سفر رئیس جمهور استاندارد سازی شدند.
وی تاکید کرد: احداث ۱۰ زمین چمن مصنوعی از اقدام‌های اثرگذار دولت سیزدهم در مدارس باشت است .
رییس اداره آموزش و پرورش باشت نیز در حاشیه این بازدید گفت: احداث سالن اجتماعات ۵۰۰ نفره این شهرستان بهمن ماه سال ۱۴۰۱ کلنگ زنی شد.
سید حمید حیدری عنا افزود: این طرح که هم اکنون ۴۰ درصد پیشرفت کاری دارد در صورت اختصاص اعتبار تکمیلی بهمن ماه امسال بهره برداری می‌شود.
وی تاکید کرد: ۱۳ میلیارد تومان برای تجهیز و هفت میلیارد تومان نیز برای تکمیل سازه سالن اجتماعات این شهرستان اعتبار نیاز است.
وی همچنین از بهره برداری از ۲۵ کلاس درس در قالب سه مدرسه در شهرستان باشت در نیمه نخست امسال خبر داد و عنوان کرد: ۲ مدرسه ۹ کلاسه و یک مدرسه ۶ کلاسه تا مهر امسال در شهرستان باشت بهره برداری می‌شود.

منتشر شده در :2023/06/20 - 01:06|شناسه خبر: 85490 91 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه