امروز :شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۱:۲۴:۳۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛ اعزام ۷۰۰ دانشجوی جهادگر به مناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد

«پرهیزگاری» گفت: ۷۰۰ دانشجوی جهادگر برای خدمت‌رسانی به مردم در قالب طرح تابستانه به مناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد اعزام می‌شوند.

به گزارش راه ملت و به نقل از دفاع‌پرس از یاسوج ، «سید مسعود پرهیزگاری» مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد امروز در جمع خبرنگاران از آغاز فعالیت قرارگاه جهادی عهد خدمت از ۱۵ تیر در استان خبر داد و اظهار داشت: بیش از ۱۵ دستگاه و نهاد اجرایی استان بسیج دانشجویی را در اردوهای قرارگاه جهادی عهد خدمت همراهی خواهند کرد.

وی افزود: در این اردوهای جهادی هم از امکانات دستگاه‌های اجرایی و هم از تخصص آنها برای خدمت‌رسانی به مردم در مناطق محروم استفاده خواهد شد و مدیران نیز در اردوهای جهادی حضور دارند.

مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: اردوهای جهادی تابستانه بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد در قالب قرارگاه جهادی عهد خدمت از ۱۵ تیر آغاز و تا پایان شهریور ادامه دارد.

پرهیزگاری گفت: ۹۰۰ دانشجو برای شرکت در ادوهای جهادی تابستانه ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۷۰۰ نفر برای خدمات‌رسانی در عرصه‌های سلامت و پزشکی، عمرانی و زیرساختی، آموزشی و تربیتی به مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد اعزام می‌شوند.

وی به فعالیت‌های جهادی دانشجویان استان در سال جاری اشاره کرد و متذکر شد: بسیج دانشجویی استان با ۳۰ گروه جهادی دانشجویی در بازه‌های زمانی مختلف به فعالیت جهادی در حاشیه‌های شهر و روستاهای محروم می‌پردازد.

مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سال گذشته دو هزار دانشجو به اردوهای جهادی اعزام شدند که پیش‌بینی می شود امسال ۵ هزار نفر در این اردوها شرکت کنند و در مناطق مختلف و حاشیه شهر به خدمات رسانی بپردازند.

پرهیزگاری خاطرنشان کرد: فضا برای حضور همه دانشجویان در اردوهای جهادی فراهم است و هیچگونه خط کشی و مرزبندی برای دانشجویان جهادگر وجود ندارد.

منتشر شده در :2023/07/03 - 08:07|شناسه خبر: 85731 118 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه