امروز :جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۴:۲۲:۲۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

اهدای ۴۳۴ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: به مناسبت دهه امامت و ولایت ۴۳۴ سری جهیزیه همزمان با سراسر کشور به نوعروسان این نهاد اهداء شد.

به گزارش راه ملت و به نقل از پیوارنیوز؛مراسم اهدای ۴۳۴ سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، همزمان با اهدای ۲۰ هزار مورد جهیزیه در سراسر کشور، با حضور مدیرکل کمیته امداد، قائم مقام، شورای مدیران کمیته امداد استان، رؤسای کمیته امداد مناطق یک و دو یاسوج، معاون پرورشی آموزش و پرورش استان و ۴۰ نفر از زوج های تحت حمایت، در سالن شهید خیراندیش این نهاد برگزار شد.

قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم، ضمن تبریک دهه امامت و ولایت در خصوص مقام امامت حضرت ابراهیم و و ولایت و سرپرستی مولای متقیان امیرالمؤمنین علی(ع) به ایراد سخن پرداخت.

وی در ادامه به برنامه های کمیته امداد درخصوص ازدواج مددجویان اشاره و بیان کرد: یکی از مهمترین برنامه های کمیته امداد در بحث خانواده ها، کمک به برگزاری ازدواج آسان برای مددجویان با اهداء جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت است.

مبشری گفت: در سال گذشته بیش از ۱۷۰۰ سری جهیزیه –پنج قلم کالا شامل یخچال، اجاق گاز، جاروبرقی، تلویزیون و ماشین لباسشویی- با اعتبار بیش از ۴۰ میلیارد تومان به نوعروسان تحت حمایت اهداء شد.

وی افزود: به مناسبت عید غدیر و دهه امامت و ولایت، ۴۰ سری جهیزیه به نمایندگی از ۴۳۴ مورد با عتبار ۱۴ میلیارد تومان به نوعروسان اهدا شد.

مبشری تأکید کرد: ۱۱ مورد از ۴۳۴ مورد جهیزیه های اهدایی به نوعروسان، مستقیماً از طرف خیران نیکوکار اهداء شده است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، ضمن تقدیر از همراهی همه خیران و نیکوکارانی که این نهاد را در امر یاری رسانی به نیازمندان کمک می کنند، گفت: از خیران و نیکوکاران دعوت می کنیم تا با مشارکت در امر خیر کمک به نیازمندان علی الخصوص اهدای جهیزیه به آنان برای شروع زندگی مشترک یاریگر ما در کمیته امداد باشند.

منتشر شده در :2023/07/04 - 08:07|شناسه خبر: 85760 110 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه