امروز :یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۷:۴۹:۳۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

فراخوان جذب خادم افتخاری در بقعه متبرکه امامزاده بی بی حکیمه سلام الله علیها

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گچساران،گفت: با توجه به اشتیاق محبین اهل‌بیت (علیهم‌السلام) برای خدمت به آستان مقدسشان، اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در نظر دارد در جهت پیشبرد اهداف بلند خود با جذب نیروی جوان، فعال،‌ با انگیزه و متخصص به عنوان خادم افتخاری در بقعه متبرکه امامزاده بی بی حکیمه سلام الله علیها دختر بلافاصل امام موسی کاظم علیه السلام در شهرستان گچساران استان کهگیلویه و بویراحمد، در این مسیر قدم بردارد.

یه گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اوقاف کهگیلویه و بویراحمد، اله کس نجیبی فرد رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گچساران گفت: راه‌یابی به آستان قدسی و خدمت در بارگاه ملکوتی کریمه‌ اهل بیت علیها السلام عنایتی است گران‌قدر و لطفی است بی‌شمار که فقط با توفیق الهی به شانه لیاقت انسان‌ها ‌می‌نشیند، این هم‌نشینی و این توفیق، سپاسی بی‌کران می‌طلبد. خادم حریم ملائک پاسبان فاطمی به ‌شکرانه‌ یافتن این فرصت بی‌نظیر و بهره‌مندی از حضور در آستانی که آشکارا نشان از قدس برین دارد، می‌کوشد تا صورت و سیرت خویش را با تعالیم کریمانه سازگار سازد و با تلاش مخلصانه‌ خویش شادمان و امیدوار باشد که خداوند متعال، اجری شایسته و درخور عطا کند.

اله کس نجیبی فرد رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گچساران گفت: با توجه به اشتیاق محبین اهل‌بیت (علیهم‌السلام) برای خدمت به آستان مقدسشان، اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در نظر دارد در جهت پیشبرد اهداف بلند خود با جذب نیروی جوان، فعال،‌ با انگیزه و متخصص به عنوان خادم افتخاری در بقعه متبرکه امامزاده بی بی حکیمه سلام الله علیها دختر بلافاصل امام موسی کاظم علیه السلام در شهرستان گچساران استان کهگیلویه و بویراحمد، در این مسیر قدم بردارد.

به همین منظور از عموم عاشقان و دلدادگان حضرت بی بی حکیمه سلام الله علیها دختر بلافاصل امام موسی کاظم علیه السلام در شهرستان گچساران استان کهگیلویه و بویراحمد که در حوزه‌های زیر مهارت دارند به عنوان خادم افتخاری (حضوری و غیر حضوری) دعوت به عمل می‌آید.

صوت‌ و صدابرداری
فیلم‌برداری‌ و تدوین
عکاسی‌ و‌ گرافیک
فضای مجازی
طراحی
پذیرایی
نظافت
انتظامات
تهیه اقلام‌ و‌ امکانات
جذب منابع مالی
اجرای برنامه های فرهنگی، اجتماعی، قرآنی و عمرانی

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق آی دی زیر در شبکه اجتماعی روبیکا درخواست خودتون رو جهت عضویت به عنوان خادم افتخاری در بقعه متبرکه امامزاده بی بی حکیمه سلام الله علیها ارسال نمایند:

https://rubika.ir/bibihakimeh_admin

حضرت بی‌بی حکیمه(س)، نگین جنوب ایران

مرقد مطهر امام زاده حضرت بی‌بی حکیمه(س) یکی از زیارتگاه‌های معروف جنوب کشور در حدود یک کیلومتری سمت شرقی روستای بی‌بی حکیمه(س) واقع در دهستانی مزین به همین نام از توابع شهرستان گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است. این بقعه منوره، در دامان کوه زرد (زردکوه) و تنگه بزرگ و طولانی در فاصله هشتاد کیلومتری جنوب غربی دوگنبدان (مرکز شهرستان گچساران) قرار دارد.

آستانه نورانی این امام‌زاده واجب التکریم، کانون معرفت زائرانی است که از سرتاسر کشور، به ویژه استان‌های هم جوار، کشورهای حوزه خلیج فارس و شیعه نشین از جمله کویت، قطر، بحرین، امارات و دیگر کشورهای عربی از قبیل لبنان، عراق، سوریه و عربستان، از سده‌های پیشین تاکنون با رایحه دوستی اهل بیت(ع) و با توشه‌ای از معرفت، به زیارت و سیاحت این معصوم‌زاده می‌آیند.

این امام زاده بزرگوار، دختر باب‌الحوائج امام موسی کاظم(ع) و خواهر پیشوای هشتم شیعیان، امام رضا(ع) می‌باشد. این میزبان با کرامت، مرهم دل‌های دردمند و زائران شیفته‌ای است که از اقصی نقاط ایران اسلامی و حتی کشورهای عربی و ساحل نشینان خلیج فارس، مقصد تبلور اعتقادی این دلدادگان می‌باشد. در تمام فصول سال و به ویژه ایام نوروز و اعیاد اسلامی، هزاران زائر با قصد قرب الهی، اظهار مودت و توسل به ساحت مقدس این معصوم زاده می‌جویند. این بقعه متبرکه با کد تفضیلی ۳۰۰۰۸۳۵۱۰۰۰۰۰۰ در سامانه جامع بانک مدیریت اطلاعات موقوفات و بقاع متبرکه سازمان اوقاف و امور خیریه ثبت شده است.

منتشر شده در :2023/07/04 - 08:07|شناسه خبر: 85780 132 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه