امروز :شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۴:۵۸:۱۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

بازدید مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از دو پروژه رفع نقاط حادثه خیز گل‌زردی و پروژه در دست اقدام سراشیبی تنگ کناره در محور یاسوج – بابامیدان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به همراه معاون راهداری از دو پروژه رفع نقاط حادثه خیز گل زردی و پروژه در دست اقدام سراشیبی تنگ کناره در محور یاسوج – بابامیدان بازدید کردند.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اداره کل روابط عمومی حمل و نقل جاده‌ای،مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به همراه معاون راهداری از دو پروژه رفع نقاط حادثه خیز گل زردی و پروژه در دست اقدام سراشیبی تنگ کناره در محور یاسوج – بابامیدان بازدید کردند.

عابد محمدی گفت: ۷۰ میلیارد تومان اجرای پروژه ای تنها در ۶ کیلومترمحور یاسوج – بابامیدان نشان از عمق سختی کار و هزینه بر بودن ساخت راه های مواصلاتی در استان است که علی رغم عمر کمتر از ۱۲ سال ساخت، بخشی از این معابر با افزایش عبور و مرور انواع وسائط نقلیه شاهد ایجاد نقاط کور و ناشناخته حادثه خیز در این محورهستیم.

محمدی افزود: تا بازگشایی پاکت های مناقصه که فرآیند زمانی زیادی طی خواهد شد، منتظر نمی مانیم و با استقرار دستگاه های راهداری، بلدوزور، کامیون، گریدر و تیم راهداری، نسبت به اصلاحاتی از طریق بخش امانی و ماشین آلات اداری به صورت امانی اقدام خواهیم کرد.

منتشر شده در :2023/07/11 - 06:07|شناسه خبر: 85966 88 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه