امروز :چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ساعت : ۰۴:۳۱:۰۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد: فرش قرمز تامین اجتماعی زیر پای سرمایه‌گذاران/زمین بزرگ‌ترین مجتمع تجاری_ فرهنگی استان در ید موسسه املاک و مستغلات تامین اجتماعی/ لزوم مشارکت خیرین استانی و ملی در حوزه سلامت

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در استان منحصر بفرد است، افزود: از سرمایه‌گذاری در ایجاد بزرگ‌ترین مجتمع تجاری_فرهنگی شهر یاسوج استقبال می‌کنیم.

به گزارش راه ملت؛ یونس محمودیان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه سازمان در دو بخش بیمه‌ای و درمانی خدمات‌رسانی می‌کند،اظهار داشت: در حوزه درمان مستقیم در ۳ شهرستان استان مرکز ملکی داریم.

وی با اشاره به اینکه در ۵۱۹ مرکز و موسسه درمانی طرف قرارداد با تامین اجتماعی به مردم ارائه خدمت می‌دهیم، افزود: ۳ قرارداد جدید نیز در این خصوص خواهیم داشت.

محمودیان با تاکید بر اینکه تماس تلاش خود را به کار می‌گیریم تا به نحو مطلوب خدمات لازم را به جامعه هدف ارائه دهیم، عنوان کرد: روزانه به ۳ هزار و ۵۰۰ نفر در خدمات کلینیکی و پاراکلینیکی ارائه خدمت می‌دهیم.

وی در راستای ارائه خدمات به جامعه هدف تامین اجتماعی در مناطقی که مرکز ملکی ندارند، خاطرنشان کرد: اگر بیمه شده‌ای به مراکز درمانی دولتی شهرستان مربوطه مراجعه کنند ۱۰۰ درصد هزینه‌ها از سوی بیمه پرداخت خواهد شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سوال خبرنگار راه ملت در خصوص تعیین تکلیف پروژه ساخت بزرگ‌ترین مجتمع تجاری_ فرهنگی در مرکز شهر یاسوج که بیش از ۷ سال از زمان کلنگ‌زنی آن می‌گذرد،عنوان کرد: قراداد این پروژه با موسسه معین کوثر منعقده شده بود که همین روز گذشته زمین در اختیار موسسه املاک و مستغلات تامین اجتماعی قرار دارد و برای ورود سرمایه‌گذار به این پروژه استقبال می‌کنیم.

وی به مطالبات حوزه تامین اجتماعی استان در سفر پیش‌روی ریاست جمهور و هئیت دولت به استان، خاطرنشان کرد:در آخرین سفر مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور به استان سرکشی از شهرستان‌ها انجام شد پاسخ مثبت به تمامی پیشنهادات ارائه شده را از مرکز گرفتیم.

محمودیان،افزود: توسعه بیمارستان شهدای گمنام شهر یاسوج در اولویت برنامه‌ها قرار دارد و پیگیر به مناقصه رفتن فاز دوم این بیمارستان هستیم.

وی در خصوص جامعه هدف گسترده در شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام که از برخی امکانات درمانی به دلیل محدودیت مکان درمانی با محرومیت‌هایی رو به رو هستند، عنوان کرد: طی مذاکرات قبلی مقرر شد دانشگاه علوم پزشکی نسبت به توسعه بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت اقدام کنند و تامین اجتماعی نیز ۳۰ درصد هزینه ساخت را تقبل نماید.

مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ضریب نفوذ تامین اجتماعی در استان ۴۲ درصد و در شهرستان کهگیلویه ۳۷ درصد با ۵۲ هزار بیمه شده است، بیان کرد: باتوجه به سطح‌بندی خدمات‌درمانی شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده ۲۰ هزار نفر بیمه شده دیگر نیاز دارد تا سازمان نسبت به احداث مراکز درمانی در این مناطق اقدام کند.

محمودیان در بخش دیگری از صحبت‌هایش، گفت: در رشته‌های بیهوشی، متخصص زنان و زایمان، رادیولوژی و …نیازمند نیرو هستیم‌.

منتشر شده در :2023/07/11 - 08:07|شناسه خبر: 85979 221 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه