امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۶:۰۷:۳۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛ استقرار میز خدمت در اداره‌کل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویر‌احمد

«مبشری» گفت: در آستانه دور دوم رئیس‌جمهور دولت سیزدهم به کهگیلویه و بویر احمد، میز خدمت در اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مستقر شد.

به گزارش راه ملت و به نقل از دفاع‌پرس از یاسوج، «قباد مبشری» مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در آستانه دور دوم سفر آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور دولت سیزدهم به استان کهگیلویه و بویراحمد، میز خدمت به جامعه هدف کمیته امداد استان در این اداره کل مستقر شد.

وی افزود: این میز خدمت از تاریخ ۲۵ لغایت ۲۷ تیر ۱۴۰۲ با حضور نمایندگان تام‌الاختیار معرفی شده از کمیته امداد مرکز و مدیر‌کل کمیته امداد استان و تیم ستادی، آماده پاسخگویی و ثبت درخواست مراجعین و ارباب‌رجوعِ تحت حمایت کمیته امداد در طول سفر ریاست جمهوری است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در همین راستا همه پرسنل در ستاد و ادارات شهرستانی کمیته امداد در طول برنامه سفر آمادگی هرگونه همکاری با ستاد سفر را خواهند داشت.

مبشری خاطرنشان کرد: بیش از ۳۰ کاربر، کارشناس مددکاری و کارشناس ارزیاب و کارشناسان ویژه پیگیری موارد خاص، در میز خدمت اداره‌کل کمیته امداد استان پاسخگوی جامعه هدف این اداره‌کل هستند.

وی بیان داشت: ستاد شماره ۲۷ در اداره‌کل همه تلاش خود را برای تکریم و ایجاد امکانات رفاهی برای مراجعین به کار خواهد بست.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد متذکر شد: مددجویانی که بنا به هر دلیل امکان حضور در محل میز خدمت امداد برای آنان میسر نیست می‌توانند با شماره گیری ۱۱۱ با سامانه سامد ارتباط حاصل و درخواست خود را با کارشناسان مربوطه مطرح کنند.

منتشر شده در :2023/07/14 - 08:07|شناسه خبر: 86019 99 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه