امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۴:۰۳:۳۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

در آستانه دور دوم سفر استانی هئیت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد؛ تشکیل میز خدمت متفاوت در بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد/ امتداد خدمتگزاری بی‌منت در استان

در آستانه دور دوم سفر استانی هیئت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد فعالیت ۳ روزه میز خدمت ارتباطات مردمی با حضور نمایندگان تام الاختیار دکتر قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در یاسوج برگزار شد.

به گزارش راه ملت؛ در آستانه دور دوم سفر استانی هیئت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد فعالیت ۳ روزه میز خدمت ارتباطات مردمی با حضور نمایندگان تام الاختیار دکتر قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در یاسوج برگزار شد.

علی رغم اینکه اکثر میزخدمت دستگاه‌های اجرایی با یک بی‌نظمی و گاها نارضایتی مردم رو به رو بود ولی نظم و نحوه پاسخگویی مطلوب بنیاد شهید استان در آستانه سفر رئیس جمهور به استان قابل تقدیر است.

و امید است سایر نهادهای اجرایی برای رفاه حال جامعه هدف شرایط لازم را مهیا کنند تا مردم با طیب خاطر به بیان مشکلات خود بپردازند و از این فرصت پیش آمده در راستای رفع مشکلات خود به نحو مطلوب استفاده کنند.

منتشر شده در :2023/07/16 - 11:07|شناسه خبر: 86089 90 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه