امروز :شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۰۳:۰۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛ اختصاص ۶۸ میلیارد تومان به پروژه‌های حوزه دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد

سرهنگ «آسمند» از اختصاص ۶۸ میلیارد تومان به پروژه‌های حوزه دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در سفر دوم رئیس‌جمهور و هیئت‌دولت به استان خبر داد.

به گزارش راه ملت و به نقل از دفاع پرس؛ سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگاران در یاسوج، اظهار داشت: در سفر دوم رئیس‌جمهور و هیئت‌دولت سیزدهم به کهگیلویه و بویراحمد، حدود ۶۸ میلیارد تومان به پروژه‌های حوزه دفاع مقدس استان شامل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس و یادمان‌های شهدای گمنام اختصاص یافت.

وی افزود: از این میزان اعتبار، ۵۰ میلیارد تومان برای اجرای پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان به تصویب رسید که امیدواریم با تخصیص این میزان اعتبار، شاهد تسریع در اجرای این پروژه مهم فرهنگی باشیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: اختصاص ۱۸ میلیارد تومان برای تکمیل و ساماندهی یادمان‌های شهدای گمنام از دیگر مصوبات سفر دوم رئیس‌جمهور و هیئت‌دولت به استان بود.

آسمند گفت: ۲۵ نقطه یادمانی در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که در نقاط مختلف استان شامل دانشگاه‌ها، اماکن عمومی، نهادهای نظامی و غیره ایجاد شده‌اند.

وی بیان داشت: سفر دوم رئیس‌جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد برکات ارزشمندی برای حوزه دفاع مقدس داشت که در این راستا از استاندار و دیگر مسئولان استانی برای پیگیری مصوبات مربوط به حوزه دفاع مقدس تشکر می‌کنیم.

منتشر شده در :2023/07/20 - 02:07|شناسه خبر: 86191 95 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه