امروز :دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۱:۵۳:۲۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر آموزش و پرورش خبر داد : جذب ۱۱ هزار نفر نیرو در حوزه پرورشی وتربیتی مدارس

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر آموزش و پرورش از جذب ۱۱ هزار نفر نیرو در حوزه پرورشی وتربیتی مدارس خبرداد.

به گزارش راه ملت؛ قاسم احمدی لاشکی در یاسوج گفت: یکی از دغدغه‌های جدی وزارت آموزش و پرورش بحث نیروی انسانی و شیوه تامین نیروی انسانی است که با توجه به افزایش جمعیت حوزه دانش آموزی در یکی دو سال اخیر و از سویی خروجی ما و میزان حجم قابل توجه بازنشستگی یقیناً دچار کمبود نیروی انسانی خواهیم شد.
وی گفت : در این راستا وزارت آموزش و پرورش اقدامات اولیه را آغاز و نشست‌های فراوانی با سازمان اداری و استخدامی و سازمان برنامه بودجه انجام داده که انشاالله بخشی از این دغدغه‌ها حل و فصل خواهد شد .
احمدی لاشکی افزود : در حوزه ابتدایی و مدارس ابتدایی با جمعیت بیش از هشت و نیم میلیون دانش آموز و افزایش قابل توجه میزان بازنشستگی حدود ۲۸۱۹۷ نفر ردیف استخدامی اخذ شد که از این تعداد حدود ۲۳۰۰ نفر در مدارس استثنایی و مابقی در مدارس ابتدایی به کار گرفته خواهند شد و بر همین اساس آزمون استخدامی در اردیبهشت ماه امسال برگزار گردید .
لاشکی گفت : در مرحله اول آزمون استخدامی آموزش و پرورش حدود ۴۸۸ هزار نفر شرکت کردند و بیش از ۵۸ هزار نفر به عنوان چند برابر ظرفیت شرایط لازم را کسب و در حال حاضر در مرحله فرآیند مصاحبه هستند.
وی افزود : در حوزه متوسطه شاخه نظری و شاخه فنی و حرفی و کاردانش مجوز ۲۲۱۸۴ نفر گرفته شده که انشالله آزمون استخدامی در دوازدهم مرداد ماه۱۴۰۲ برگزار خواهد شد .
احمدی لاشکی با اشاره به دغدغه های مقام معظم رهبری در رابطه به اهمیت حوزه پرورشی اظهار کرد : مجوز ۱۱ هزار نفر نیرو برای حوزه پرورشی و تربیتی اخذ شده که انشالله با هماهنگی با سازمان سنجش آموزش کشور زمان آزمون را مشخص خواهیم کرد .

منتشر شده در :2023/07/20 - 02:07|شناسه خبر: 86194 107 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه