امروز :شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۱:۱۲:۳۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پیام قدردانی مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد از حضور حماسی مردم مؤمن و انقلابی یاسوج در مراسم استقبال، تشییع و تدفین “شهدای فراجا”

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی از حضور حماسی مردم مؤمن و انقلابی یاسوج در مراسم استقبال، تشییع و تدفین شهدای فراجا تشکر و قدردانی بعمل آورد.

به گزارش راه ملت؛ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی از حضور حماسی مردم مؤمن و انقلابی یاسوج در مراسم استقبال، تشییع و تدفین شهدای فراجا تشکر و قدردانی بعمل آورد.

پیکر مطهر و معظم شهیدان هر کجا آرام گیرد یاد مبارک و آرامبخش و بهجت انگیز خود را در فضا می پراکند و صفا و معنویت می آفریند.
حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی)
بار دیگر با پیچیدن رایحه ی الهی شهادت در شهرمان مردم آمدن تا ضمن تجدید پیمان با شهدا حمایت همه جانبه ی خود را از نیروهای فراجا اعلام کنند.
سلسله ی توالی شهدای فراجا در جای جای میهن اسلامی موید ولایت مداری ، رشادت و تلاش های شبانه روزی در تامین امنیت پایدار و سلامت جامعه این عزیزان میباشد.
به عنوان خادم الشهدا از هماهنگی و همکاری همه جانبه ی استاندار محترم ، معاون سیاسی و انتظامی استانداری ،شورای محترم تامین استان ، فرماندار شهرستان بویر احمد و همه ی دستگاه های اجرایی و مردم ولایت مدار و شهید پرور استان در برگزاری باشکوه و در خور شان شهدای فراجا کمال تشکر و قدردانی را داریم .
درود و احترامات خاصه خود را نثار روح شهدای این مرز و بوم و امام شهدا می نماییم و برای همگان از درگاه ایزد منان توفیقات روزافزون و صحت و سلامتی مسئلت می نماییم.

منتشر شده در :2023/07/25 - 10:07|شناسه خبر: 86371 94 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه