امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۶:۴۸:۱۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

ثبت ۲۱۲ هزار نامه و درخواست مردم کهگیلویه و بویراحمد از رئیس جمهور

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد،گفت: تاکنون بیش از ۲۱۲ هزار نامه و درخواست مردمی به رئیس جمهور طی سفر به این استان ثبت شده است.

به گزارش راه ملت و به نقل از ایسنا؛«علی اصغر قلی پور»، افزود: از این تعداد ۱۶۵ هزار و ۵۰۶ مورد نامه و ۴۶هزار و ۸۰۰ مورد درخواست تلفنی در سامانه پاسخگویی ۱۱۱ ثبت شده است.

وی اظهار کرد: هنوز آمار دقیق نامه‌ها و درخواست‌های مردمی از رئیس جمهور در سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد مشخص نیست اما پیش ‌بینی می‌شود مردم این استان ۲۴۰ تا ۲۵۰ هزار نامه و درخواست از رئیس جمهور داشته باشند.

مدیرکل جدید دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بیشترین فراوانی محتوای نامه‌ها و درخواست‌های مردمی این استان را به ترتیب وام قرض الحسنه، کمک مالی بلاعوض، وام خود اشتغالی، درمان، جهیزیه و اشتغال به خود اختصاص داده‌اند.

قلی پور تصریح کرد: در بین نامه هایی که تاکنون ثبت شده، کودکان زیر ۱۰ سال نیز به رئیس جمهور نامه نوشتند که یا ابراز احساسات کردند و یا درخواست دوچرخه، لپ تاپ و کمک مالی داشتند.

وی ادامه داد: از سه روز پیش ارجاع نامه ها به دستگاه‌های اجرایی استان شروع شده است و تاکنون بیش از ۱۴ هزار و ۱۸۱ نامه به دستگاه‌ها ارجاع شده است.

مدیرکل جدید دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: ۲۰۰ آقا و خانم در دو شیفت کاری ثبت نامه های مردمی را انجام می دهند.

قلی پور بیان کرد: موضوع بیشترین نامه‌ها و درخواست‌های مردمی مربوط به دستگاه‌های اجرایی کمیته امداد، شورای هماهنگی بانک‌ها و صندوق کارآفرینی امید بوده است.

منتشر شده در :2023/08/01 - 07:08|شناسه خبر: 86487 219 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه