امروز :یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۳:۲۳:۰۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

بازدید معاون سیاسی و امنیتی استانداری از مرکز آموزش فنی و حرفه ای فناوری اطلاعات و کسب و کار یاسوج

معاون سیاسی و امنیتی استانداری از مرکز آموزش فنی و حرفه ای فناوری اطلاعات و کسب و کار یاسوج بازدید کرد.

یه گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد، معاون سیاسی و امنیتی استانداری به همراه مدیران دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مناسبت هفته ملی مهارت از مرکز آموزش فنی و حرفه ای فناوری اطلاعات و کسب و کار یاسوج بازدید کردند.

دربازدید سید جواد هاشمی مهر از مرکز خواهران و فناوری اطلاعات یاسوج، ضمن تسلیت ماه محرم و ایام سوگواری شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایشان به خانواده آموزش فنی و حرفه ای استان، هفته ملی مهارت را تبریک گفتند.
وی افزود؛ توسعه و بسط مهارت‌های فنی و حرفه ای و تلفیق دانش، مهارت و خلاقیت منجر اشتغال مولد و موفقیت و توسعه اقتصادی شده و در نهایت برای افراد جامعه رفاه اجتماعی را به ارمغان می آورد .
معاون سیاسی و امنیتی استانداری هفته ملی مهارت را فرصت مغتنمی در جهت ترویج فرهنگ مهارت آموزی در جامعه، تلاش در جهت فراگیر نمودن هرچه بیشتر آموزش ها در سطوح مختلف و همچنین فعالیت گسترده برای ارتقای جایگاه آموزش های فنی و حرفه ای دانست.
در این بازدید همچنین معاون سیاسی و امنیتی استانداری به همراه مدیران دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مناسبت هفته ملی مهارت از کارگاه گوهر تراش سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی و سالن سنجش مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران یاسوج بازدید کردند.

منتشر شده در :2023/08/06 - 12:08|شناسه خبر: 86531 95 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه