امروز :دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۵:۱۴:۵۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

حمایت خیریه عترت فاطمی از ۶۴۳ یتیم کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد،گفت: مؤسسه خیریه عترت فاطمی در استان ۶۴۳ یتیم و فرزند محسنین سادات تحت حمایت دارد.

به گزارش راه ملت و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در نشست مدیرعامل مؤسسه خیریه عترت فاطمی با نماینده ولی فقیه در استان، گفت: مؤسسه خیریه عترت فاطمی یکی از مؤسساتی است که طی سالهای گذشته تاکنون اقدامات بسیار موثری در حمایت از ایتام انجام داده است.
وی با اشاره به اینکه هدف مؤسسه عترت فاطمی، حمایت از ایتام سادات است، افزود: در مجموع ۳۶۴ خانواده تحت حمایت کمیته امداد، با تعداد ۶۴۳ فرزند یتیم و محسنین سادات از حمایت مؤسسه خیریه عترت فاطمی بهره مند هستند.
وی تصریح کرد: مؤسسه عترت فاطمی در چهارماهه نخست امسال یک میلیارد و ۵۴ میلیون تومان به ایتام تحت حمایت خود در استان کمک کرده است.
مبشری گفت: این مؤسسه غیر از مستمری ماهیانه برای ایتام تحت حمایت برنامه های ویژه ای در مناسبت های مختلف سال دارند و در ایامی چون عید نوروز و اول مهرماه کمک هایی از جمله کیف و کفش، پوشاک و نوشت افزار به ایتام خود اهداء می کنند.
مبشری بیان کرد: خیریه عترت فاطمی در سال گذشته ۱۴ مورد جهیزیه به ایتام تحت حمایت اهداء کرده و همچنین تعدادی از مسکن های نیمه تمام افراد تحت پوشش توسط این مؤسسه تکمیل و به بهره برداری رسیده است.
وی تصریح کرد: ۳۲۳۹ فرزند یتیم و محسنین سادات زیر ۱۸ سال تحت حمایت کمیته امداد استان داریم که نیازمند کمک هستند و امیدواریم که تعداد افراد بیشتری از برنامه های مؤسسه خیریه عترت فاطمی برخوردار شوند.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه یکی از فعالیت های جدید مؤسسه خیریه عترت فاطمی تأکید بر توانمندسازی ایتام تحت حمایت است، گفت: امید است با تعامل و همکاری با این مؤسسه بتوانیم فرزندان ایتام را به توانمندی برسانیم.
انتهای پیام

منتشر شده در :2023/08/06 - 09:08|شناسه خبر: 86541 129 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه