امروز :یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۸:۰۳:۰۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیران،مسوولان و فعالان سیاسی کهگیلویه و بویراحمد روز خبرنگار را تبریک گفتند

همزمان با قرار گرفتن در آستانه ۱۷ مردادماه روز خبرنگار شماری از مدیران و مسئولان استان این روز را به خبرنگاران تبریک و تهنیت گفتند.

به گزارش راه ملت؛ همزمان با قرار گرفتن در آستانه ۱۷ مردادماه روز خبرنگار شماری از مدیران و مسئولان استان این روز را به خبرنگاران تبریک و تهنیت گفتند.

پیام تبریک مدیرکل پست استان کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت روز خبرنگار

سیدعلی نصیبی مدیرکل  پست استان با صدور پیامی روز خبرنگار را به همه خبرنگاران و تمامی مجاهدان عرصه رسانه تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
“روز خبرنگار” یادآور زحمات و تلاش های انسان های شریفی است که در کسوت خبرنگاری، رسالت خطیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی را بر عهده داشته و به مدد قلم های پاک و صادق و توانای خود، موجبات روشنگری و تعالی، پیشرفت و بالندگی جامعه را فراهم می آورند.
روز پاسداشت کسانی است که به عنوان وجدان بیدار، چشم بینا و زبان حقیقت گوی جامعه، سختی ها و مشقات این حرفه مقدس را به جان خریده و با تلاش و کوشش خود، اصلاح گر امور و روشنی بخش مسیر آینده می شوند.
قشر فرهیخته ای که به پاس حرمت و ارزش و اهمیت والای کار خبر و پیام رسانی، همواره از شأن و منزلت رفیعی در نزد افکار عمومی برخوردار بوده و شایسته ارزشمندترین تکریم و قدرشناسی می باشد.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران عرصه رسانه به ویژه خبرنگار شهید محمود صارمی، فرا رسیدن روز خبرنگار را به عموم فعالان این عرصه در کشور، خصوصاً خبرنگاران و جامعه خبری پرتلاش و ساعی استان ، تبریک عرض نموده، توفیق و سربلندی روز افزون آنان را در انجام رسالت کاری و توسعه و شکوفایی میهن اسلامی را از درگاه خدا مسالت دارم .
                     
     سیدعلی نصیبی    
مدیرکل پست استان کهگیلویه وبویراحمد


پیام تبریک مدیر کل زندانهای استان به مناسبت روز خبرنگار

منصور بیژنی مدیر کل زندانهای استان به مناسبت روز خبرنگار این روز را به تلاش گران عرصه خبر و رسانه تبریک گفت.
در متن این پیام امده است:

روز خبرنگار یادآور دغدغه‌ها و زحمات انسان‌های شریف و سختکوشی است که در کسوت خبرنگاری به عنوان وجدان بیدار جامعه، بیرق بیداری و آگاهی را به دوش گرفته و موجبات تعالی و پیشرفت جامعه را فراهم می‌آورند.

صاحبان رسانه‌ و قلم ، بازگوکنندگان اندیشه و منتقل کننده اطلاعاتی هستند که می توانند با زیبایی نگارش حرفه‌ای و بهره گیری از دانش روز در مسیر تعالی انسان به همنوعان خود کمک کنند.
خبرنگاری، حرفه ای حساس و ارزشمند است؛ لذا تلاش فعالان عرصه خبر که جامعه به آن نیازمند است، قابل تقدیر و تمجید است و انتخاب روزی به عنوان روز خبرنگار یادآور همت والای مردان وزنان بزرگ و نیک اندیشانی همچون شهید محمود صارمی است که نشان می دهد حضور در این عرصه تنها با عشق ممکن است و بس.

اینجانب ضمن عرض خسته نباشید و خدا قوت، این روز را به شما خبرنگاران گرانقدر و ارزشمند استان تبریک می‌گویم، امیدوارم با وجود مشکلات و کاستی ها، همچنان با گام هایی استوار و عزمی راسخ با اندیشه ای نو به راه خود ادامه دهید.

منصور بیژنی
مدیر کل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد

پیام متفاوت فعال سیاسی هم استانی به مناسبت روز خبرنگار/ تبریک کافی نیست امروز ما مطالبه گر معیشت خبرنگاران باشیم

دکتر نادعلی ولایتی نژاد فعال فرهنگی و سیاسی هم استانی در پیامی علاوه بر تبریک به مناسبت گرامیداشت ١٧ مرداد روز خبرنگار به مطالبه گری در حمایت از خبرنگاران پرداخت؛ در متن پیام آمده است:

بسمه تعالی
۱۷ مرداد زمانی است برای تمرکز نگاه مان به قسم پروردگار عالم به قلم، عمل صادقانه در گفتار و نوشتار، امانت داری و انتقال صحیح اخبار و مهم تر آنکه گرامیداشت یاد شهدای عزیز عرصه خبرنگاری است.
از تعریف و تعارفات پیام های متداول بگذریم، موظف به آنیم که در جامعه از کار خوب خبرنگار حمایت کنیم، مطالبه گر جامعه بزرگی باشیم که برای مطالبه جامعه و مردم سخت می‌کوشند اما به وقت مطالبه گری برای معیشت و زندگی خود به جز قلم گویای خود مدافعی ندارند.
یادآوری مسائل اقتصادی و معیشتی خبرنگاران از مهم ترین دغدغه های این جامعه بزرگ است که با وجود مشکلات بسیار و به‌ دلیل سختی کار، کماکان در جبهه مقدم جنگ نرم و انقلاب ایستاده اند و جا دارد دست‌اندرکاران به این موضوع توجه کنند؛ شاید بهترین تبریک و تقدیر از عملکرد ایشان، حل نمودن مشکلات اقتصادی ایشان باشد.

خجسته روزتان را به تمامی مجاهدین و افسران عرصه جنگ نرم و عزیزانی که از ارکان حکمرانی نوین جهانی و همین طور کشور عزیزمان ایران اسلامی در امر اطلاع‌رسانی کوشش و به شمار می روید، تبریک می‌گوییم.
نادعلی ولایتی نژاد

ن ۚ وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

هفدهم مردادماه، که به مناسبت شهادت شهید محمود صارمی، خبرنگار شهید خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا)، به نام «روز خبرنگار» مزین شده است فرصت مغتنمی است برای پاسداشت مقام شامخ انسان‎های فرهیخته‌ای که در کسوت خبرنگاری در راه تبیین، روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه قدم برداشته و همواره با سلاح قلم، با سفیران یأس و دروغ و تباهی در ستیزند و سرباز کارزار جنگ نرم با دشمنان انقلاب اسلامی هستند.
روز خبرنگار هرساله یادآور روشنگری تلاشگران صدیق و امینی است که رسالت خطیر خود را با امانتداری به درستی انجام می‌دهند و تردیدی نیست که خبرنگاران امین، در انعکاس اخبار و واقعیت‌های جامعه نقش بسزایی دارند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار و شهید خداعفو عبدیان (خبرنگار و اولین شهید رسانه‌ای استان) و تبریک روز خبرنگار، مراتب تقدیر و تشکر خود و مجموعه دانشگاه را از همکاری و همراهی‌ بی‌دریغ اصحاب رسانه‎، در انعکاس اخبار «دانشگاه یاسوج»، که تجلی حمایت از علم و دانش است، ابراز نموده و تندرستی، سربلندی و توفیق روزافزون خبرنگاران و گزارشگران صدیق این مرز و بوم در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی را از درگاه خداوند منان مسألت می نمایم.

دکتر بهادر کرمی
رئیس دانشگاه یاسوج
پیام تبریک مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت۱۷ مردادماه روز خبرنگار

بسم الله الرحمن الرحیمن
وَالْقَلَمِ وَ مَا یَسْطُرُونَ《سوگند به قلم و آنچه می نویسد》
خبرنگاری تنها شغل وحرفه در جهان است که به دلیل روبرو شدن هر روز با وقایع جدید هیچ گاه دچار تکرار و روزمرگی نخواهد شد. ارتباط و خلاقیت مهمترین فاکتور موفقیت در راه خبرنگاری است زیرا فرد باید در کنار انرژی گذاشتن برای انعکاس و اطلاع رسانی اتفاقات روز، مهارت های برقراری پیوند و گفتگو با مخاطب را مورد توجه قرار دهد.روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبهایی است، برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان های فرهیخته که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه جان خود را تقدیم انقلاب کردند.خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند. هفدهم مرداد روز بزرگداشت مقام خبرنگار و اصحاب رسانه را که روز احترام به حقوق ملت در دسترسی به اطلاعات صحیح، فوری و مناسب است را تبریک عرض می‌نمایم.
سید نورالله هدایت
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای
استان کهگیلویه و بویراحمد

روشنگری، رسالت افتخارآمیز جامعه رسانه است
مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد با تبریک روز خبرنگار وگرامیداشت سالروزشهادت شهید محمود صارمی خبرنگار ایرنا در مزارشریف افغانستان گفت: روشنگری از وقایع، بیان حقیقت ها وکمک به آگاهی آحاد جامعه هنر افتخارآمیز اصحاب قلم ورسانه است.
میلاد فرخان حرفه خبرنگاری را امری مهم ، تاثیرگذار و تحول آفرین درعرصه های مختلف اجتماعی فرهنگی ، سیاسی، اقتصادی ومدیریتی دانست و تصریح کرد: فعالان این عرصه روایتگرانی صادق ، بی توقع ، فرهیخته و دارای احساس مسئولیت نسبت به مسائل مهم جامعه هستند که درعین حال تخصص وتجربه آموزه ی کار گران سنگ آنهاست.
وی کنکاش گری آگاهانه در امور را رسالت حرفه ای رسانه و اصحاب قلم دانست و تصریح کرد که نقد منصفانه وآگاهانه رسانه می تواند اصلاح گر امور جامعه و عملکرد مدیران باشد.
مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد به مقوله فرهنگ سازی مالیاتی وهمکاری تحسین برانگیز رسانه های استان از جمله صداوسیما خبرگزاری ها، سایت های محلی روزنامه ها اشاره کرد وگفت: اجر و پاداش کاراطلاع رسانی فراگیر وحرفه ای جامعه رسانه با هیچ زبان وقلمی جبران نمی شود.
وی با گرامید۱۷مرداد سالروزشهادت شهید صارمی ، روز خبرنگار را به اصحاب قلم بویژه فعالان این عرصه در کهگیلویه وبویراحمد تبریک گفت.
شهید محمود صارمی ۱۷مرداد سال۱۳۷۷در مزارشریف افغانستان به دست یک گروه تروریستی درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پیام تبریک حجت الاسلام عباس نصیر الاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز خبرنگار

حجت الاسلام عباس نصیر الاسلامی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و فعالین این عرصه تبریک گفت.

متن پیام حجت الاسلام عباس نصیر الاسلامی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

ن و الْقلم و ما یسْطرون

روز خبرنگار فرصت مغتنمی است تا از تلاش‌ها و زحمات خستگی‌ناپذیر همه خبرنگاران، روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و فعالان عرصه قلم در انعکاس مطلوب رویدادها و اخبار جامعه قدردانی کنیم.

۱۷ مرداد ماه روز شهادت شهید محمود صارمی، خبرنگار شهید خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران که به روز خبرنگار نامگذاری شده است در حقیقت یادآور فرصتی است گرانبها برای پاسداشت مقام شامخ انسان‌های فرهیخته‌ای که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به آحاد جامعه جان خود را تقدیم کردند.

بی تردید بخشی از رشد و ارتقاء سطح عمومی  اطلاعات  و فرهنگ جامعه مرهون خدمات جامعه خبرنگاران است.

امروز در عصر ارتباطات و اطلاع‏‌رسانی بنگاه‏‌های خبری بزرگی در عرصه بین‌المللی و جهانی فعالیت می‌‏کنند و در کنار آن فضای مجازی نیز به محل ذی نفوذی برای تبادل افکار و اطلاعات تبدیل شده، در این میان رسالت و مسئولیت خبرنگاران، روزنامه‌نگاران، صاحبان قلم و رسانه نسبت به گذشته پرمخاطره‌تر از قبل ‏است، لذا باید آنان آگاهی و میزان شناخت خود را نسبت به فضای موجود افزایش داده و از طرفی کیفیت و میزان اثربخشی فعالیت خود را نزد افکار عمومی ارتقا دهند.

اینجانب با گرامیداشت،‌ یاد و خاطره شهدای خبرنگار، مراتب تقدیر و حق شناسی از تلاش های ارزشمند فعالان این حوزه در عرصه انعکاس و اطلاع رسانی اخبار وقف، بقاع متبرکه و انعکاس حوزه‌های فعالیت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد را تقدیم می دارم و توفیق و بهروزی شما تلاشگران عزیز در مسیر خدمت‌رسانی به ایران و ایرانی را از خداوند منان خواستارم.  

عباس نصیرالاسلامی
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد

پیام مدیرکل تعزیرات حکومتی به مناسبت روز خبرنگار

سید حمزه لقمانی به مناسبت فرارسیدن ۱۷ مردادماه روز خبرنگار پیامی تبریک صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بدیراحمد، متن پیام به شرح ذیل است:

باسمه تعالی

هفدهم مردادماه، که به پاسداشت خدمات ارزشمند اصحاب رسانه، به نام «روز خبرنگار» مزین شده است، هرساله یادآور تلاشگران صدیق و امینی است که رسالت خطیر آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی توأم با امانت را به جای می‌آورند و همچون آینه‌ای زلال، منعکس‌کننده حقایق و وقایع و همچون ناصحانی امین، چشم بینا، گوش شنوا و زبان گویای جامعه هستند.

تردیدی نیست که بدون حضور خبرنگاران صدیق و امین، واقعیت‌ها و حقایق در شکل درست آن منعکس نشده و حرکت جامعه به سمت بهبود و اصلاح با چالش‌های زیادی روبرو خواهد بود.

اینجانب روز خبرنگار را به این عزیزان سختکوش که در گمنامی، برای آگاهی بخشی و اعتلای جامعه تلاش می کنند، تبریک می گوییم،
و توفیق روز افزون خبرنگاران و گزارشگران این مرز و بوم را از درگاه خداوند منان مسألت می نمایم.

پیام مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان کهکیلویه و بویراحمد به مناسبت روز خبرنگار:

آگاهی جامعه و ارتقای خدمات سازمان تامین اجتماعی مرهون تلاش خبرنگاران است

مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان کهکیلویه و بویراحمد در پیامی به مناسبت هفدهم مرداد، روز خبرنگار ، ضمن تبریک این روز، خبرنگاران را منادیان آگاهی، چشمان بینا ، زبان گویا و وجدان بیدار جامعه توصیف کرد.
     رسول چراغ سحر در پیام خود آورده است: نام گذاری و مزین شدن یک روز در تقویم رسمی کشور به نام خبرنگار، یادآور شجاعت و سخت کوشی خبرنگاران بیداردل و سنگینی بار رسالت آنان و اهمیت آگاهی و دانستن است.
     در عصر ارتباطات و زمانی که فناوری های پیشرفته ارتباطی و اطلاعاتی جهان را در نوردیده و جوامع انسانی در معرض بمباران لحظه ای خبری و اطلاعاتی و دوراهی حقیقت و تحریف واقعیت قرار می گیرند، نقش بی بدیل روشنگری و آگاهی بخشی خبرنگاران در آشکارسازی و بیان واقعیت ها بیش از پیش خود را نمایان می سازد .
     خبرنگاران با شناخت مشکلات و نیازهای جامعه ، مطالبات اجتماعی را به مسئولان و تصمیم گیران منتقل می کنند و با حضور بموقع خود در همه صحنه ها و انعکاس خدمات، زمینه انسجام و همدلی و افزایش سرمایه اجتماعی را فراهم می سازند.
     اینجانب برخود لازم می دانم ضمن تبریک روز خبرنگار به تمامی خبرنگاران، مراتب سپاس و قدردانی خود را از زحمات ارزشمند این عزیزان و همراهی و همگامی صمیمانه با سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام نمایم.
بدون شک، رشد و ارتقای سطح  کمی و کیفی خدمات سازمان تأمین‌اجتماعی ، رضایت مندی مشمولان و جامعه هدف سازمان و ترویج فرهنگ بیمه ای مرهون تلاش و همکاری خبرنگاران و اهالی رسانه است. 
     با گرامی داشت یاد شهدا و ایثارگران عرصه خبر و رسانه، از خداوند متعال سلامت ، سربلندی و توفیق همه خبرنگاران را در انجام رسالت شریف آگاهی بخشی و مطالبه گری آرزومندم.

پیام تبریک مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز خبرنگار
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار، این روز را به خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک گفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.
در این پیام آمده است:
نوشته هایتان طلوع حقیقت و بیان دردهای کسانی است که نمی توانند بگویند و فریادشان بی صداست.
سلام و درود خدا بر شما وقایع‌ نگارانی که حرمت قلم و آگاهی را پاس می‏دارید و آن را جز در مسیر حق و عدالت به کار نمی‏گیرند.
۱۷ مرداد ماه «روز خبرنگار » یاد روز باشکوه تلاشگران عرصه اندیشه و قلم را به حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران عزیز استان در رسانه های مختلف از جمله صدا و سیما، سایت های خبری، خبرگزاری ها و مطبوعات تبریک عرض نموده و ضمن پاسداشت خاطره شهدای اصحاب رسانه به ویژه شهید سرافراز محمود صارمی و گرامیداشت یاد و نام زنده یاد منصور زرگر، خبرنگار خبرگزاری ایرنا در استان، تلاش شما عزیزان را در برافروختن چراغ اطلاع‌رسانی درست و مسئولانه ارج می‌نهم. بی شک، دستیابی به قله‌های پیشرفت، سربلندی و سعادت کشور و مراقبت از آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی جز با حق‌جویی، حق گویی، صداقت و مجاهدت در عرصه آگاهی ممکن نمی‌شود.
لازم می دانم از حسن توجه تان به امور محرومان و نیازمندان و انعکاس خدمات و برنامه های کمیته امداد استان در زمینه های مختلف و آگاهی بخشی و جلب اعتماد عمومی نسبت به این نهاد مقدس قدردانی نمایم.
از ایزد منان تداوم عزت و اهتمام مسئولانه شما را در روایت عشق، آزادی و حق گویی در عرصه آگاهی آرزومندم.
قباد مبشری
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

پیام تبریک رئیس کانون بسیج هنرمندان یاسوج به مناسبت روز خبرنگار
رئیس کانون بسیج هنرمندان یاسوج در پیامی، روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت.
محمود خرم آزادی رئیس کانون بسیج هنرمندان یاسوج در پیامی، روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت.
متن این پیام به شرح زیر است:
سوگند به قلم و آنچه می نویسد
خبرنگاران و اصحاب قلم طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند. به راستی چه زیباست اندیشه ای که در جهت رسالت ارزشمند خبرنگاری به صداقت و صراحت و بدون نگاه جناحی و سیاسی در خدمت بیان حق برآید و مطالبه گر حق و حقوق مردم باشد.
۱۷ مرداد ماه «روز خبرنگار » که یاد روز باشکوه تلاشگران عرصه اندیشه و قلم است را بر نگارندگان حق و حقیقت و تلاشگران عرصه متعالی رسانه در رسانه های مختلف استان تبریک عرض نموده و ضمن گرامیداشت یاد و نام زنده یاد منصور زرگر، خبرنگار خبرگزاری ایرنا در استان، تلاش شما عزیزان را در برافروختن چراغ اطلاع‌رسانی درست و مسئولانه ارج می‌نهم.
بی شک، دستیابی به قله‌های پیشرفت، سربلندی و سعادت کشور و مراقبت از آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی جز با حق‌جویی، حق گویی، صداقت و مجاهدت در عرصه آگاهی ممکن نمی‌شود.
قلمتان پر از جوهر شجاعت، صراحت و صداقت باد.
محمود خرم آزادی
رئیس کانون بسیج هنرمندان یاسوج

« سوگند به قلم و آنچه می‌نویسند.»

جهان مجموع رویدادهایی است که بدون روایت راویان نه ثبت می شود و نه دیده. آنچه از رویدادها می خوانیم نتیجه روایتهایی است که به قلم تحریر صاحبان علم درآمده و پاینده باد آن راوی آزاده ای که معیارش حقیقت، رسالتش آگاهی بخشی و مرامش انصاف است.
۱۷ مردادماه سالروز شهادت مظلومانه شهید محمود صارمی و «روز خبرنگار» فرصتی است برای تقدیر و تشکر از تلاش‌ها و نقش‌آفرینی‌های ارزشمند اصحاب متعهد و فرهیخته رسانه و خبرنگارانی که با آگاهی، تعهد، دلسوزی، وظیفه شناسی، مسئولیت پذیری و امانت داری به روایت‌گری رویدادها و بیان مطالبات به حق مردم و روشنگری و انعکاس صحیح خدمات و تلاش‌های صورت گرفته در کشور می‌پردازند و در جهت سلامت فرهنگی و فکری جامعه مجاهدت می‌نمایند.
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار، فرارسیدن ۱۷ مرداد را به همه خبرنگاران عزیز، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و جامعه اطلاع‌رسانی تبریک و تهنیت عرض نموده و از همراهی، توجه و اهتمام ویژه این قشر پویا و پرتلاش در انعکاس اخبار و اطلاعات و رویدادها و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی تشکر می‌نمایم و توفیق، عزت و سلامتی همگان را از درگاه ایزد منان مسئلت می‌کنم.

کیان دهراب پور
مدیرکل انتقال خون استان اصفهان
و رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد
پیام تبریک سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت روزخبرنگار

محسن عزیزی سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت روز خبرنگار پیامی صادر کرد

” ن و القلم و مایسطرون ” عصرارتباطات، اهمیت اطلاع رسانی را دوچندان کرده است بطوری که دنیای بدون این مهم متصورنیست دراین بین لزوم امانت، مسئولیت، تعهدودلسوزی برهمگان آشکار است و رسالت خبرنگاران برای تداوم مسیرآرمانهای انقلاب اسلامی واین راه نورانی ستودنی است. اینجانب ضمن عرض تسلیت ایام شهادت سرور و سالارشهیدان حضرت امام حسین (ع) ویاران باوفایش، هفدهم مرداد ماه، که به پاس زحمات وخدمات ارزنده خبرنگاران ومصادف با سالروزشهادت شهیدمحمودصارمی، به شایستگی ” روز خبرنگار” نامگذاری شده است را مغتنم دانسته، ضمن قدردانی ازهمراهی دلسوزانه ومتعهدانه اصحاب رسانه درانعکاس فعالیت های حوزه سلامت به مردم شریف استان کهگیلویه وبویراحمد، این روز خجسته را برطلیعه داران عرصه آگاه سازی وتوسعه جامعه تبریک وتهنیت عرض نموده، برای این عزیزان توفیق روز افزون را از خداوند متعال خواهان وخواستارم. 

محسن عزیزی _ سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان کهگیلویه وبویراحمد

منتشر شده در :2023/08/09 - 11:08|شناسه خبر: 86590 268 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه