امروز :یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۱:۴۷:۳۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

برگزاری دوره بازآموزی تهیه دمنوش های گیاهی زیر نظر تربیت مربی کرج در مرکز فناوری اطلاعات یاسوج

، به مناسبت گرامیداشت هفته ملی مهارت دوره بازآموزی تهیه دمنوش های گیاهی زیر نظر تربیت مربی کرج در مرکز فناوری اطلاعات یاسوج برگزار شد.

یه گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد ، به مناسبت گرامیداشت هفته ملی مهارت
دوره بازآموزی تهیه دمنوش های گیاهی زیر نظر تربیت مربی کرج در مرکز فناوری اطلاعات یاسوج برگزار شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان با اعلام این خبر گفت: دوره آموزشی دمنوش های گیاهی یکی از مشاغل در زمینه گیاه دارویی و گیاه درمانی است و دارای مهارت هایی مانند کنترل کیفی مواد اولیه و بسته بندی، قرار دادن مواد اولیه و تنظیمات اولیه دمنوش ها است.

سید نورالله هدایت با بیان فواید این دوره آموزشی اظهار داشت: شرکت کنندگان در این دوره آموزشی، با مهارت های توانایی ساخت دمنوش به عنوان یک حرفه، فرصت ایجاد شغل در کافه، رستوران، کارآفرینی و اشتغال زایی در زمینه تولید و توزیع دمنوش های گیاهی آشنا می شوند.

وی افزود: هدف اصلی این دوره آموزشی توسعه مهارت های کارآفرینی و کسب درآمد از راه آموزش دقیق و علمی عملی تولید فراوری و بسته بندی انواع تی بگ و دمنوش های گیاهی، آگاهی از خواص دارویی دمنوش‏های گیاهی و موارد منع مصرف و تداخلات ایجاد شده در رابطه با مصرف برخی از گیاهان دارویی می باشد.

وی درپایان این خبر گفت:شرکت کنندگان در این دوره پس از قبولی در آزمون نهایی گواهینامه مهارت با کد بین اللملی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور دریافت خواهند کرد.

منتشر شده در :2023/08/09 - 07:08|شناسه خبر: 86632 140 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه