امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۶:۱۳:۱۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

در آستانه‌ روز خبرنگار: دیدار مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با خانواده “زنده یاد خواهش‌نیک”

در آستانه‌ روز خبرنگار مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با خانواده مرحوم سید حمدالله خواهش نیک دیدار کرد.

به گزارش راه ملت؛حسنعلی عزت خواه در این دیدار با گرامیداشت روز خبرنگار، به ویژگی‌های مرحوم سید حمدالله خواهش نیک اشاره کرد و گفت؛ مرحوم خواهش نیک عمر پربرکت خویش را وقف تعلیم و تربیت نمود و برای آموزش و آگاهی بخشی به مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کرد.
وی به خدمات مرحوم خواهش نیک در معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش استان در دوران مسئولیت اشاره کرد و گفت: مرحوم خواهش نیک رفتار مسئولانه و متعهدانه ای در راستای تحقق اهداف والای آموزش و پرورش داشت.
عزت خواه ،مردم داری و با مردم بودن را از ویژگیهای بارز مرحوم خواهش نیک عنوان کرد و گفت: نام ویاد مرحوم خواهش نیک به واسطه نام نیکی که از خود بر جای گذاشته، برای همیشه به یادگار خواهد ماند.
وی افزود: دغدغه مرحوم خواهش نیک پیگیری، مشکلات و مطالبات مردم بود که آن مرحوم به دلیل علاقه ای که به حوزه رسانه داشت آثار ارزشمندی را در این عرصه تولید و الگوی خوبی برای اصحاب رسانه است.
در این دیدار علی خواهش نیک فرزند مرحوم سید حمدالله خواهش نیک نیز با تشکر از حضور مدیرکل آموزش وپرورش استان گفت : خبرنگاران وجدان بیدار جامعه و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست.
وی افزود : از مدیرکل محترم آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد که همواره به یاد مرحوم پدرم هستند و در آستانه روز خبرنگار همواره با قدوم سبز خویش یاد وخاطره پدرم را زنده نگه می دارند صمیمانه نهایت تقدیر و سپاس گزاری را دارم.
در پایان این دیدار به مناسبت روز خبرنگار، از خانواده زنده یاد مرحوم سید حمدالله خواهش نیک تجلیل شد.

منتشر شده در :2023/08/10 - 09:08|شناسه خبر: 86680 114 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه