امروز :جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۱:۱۵:۳۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد: خبرنگاران به عنوان آیینه تمام‌نمای جامعه، رسالت سنگینی را بر عهده دارند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه خبرنگاران در پیشرفت و توسعه کشور نقش بی‌بدیلی دارند، گفت:انتقال پیام و هدایت جامعه در مسیر درست، بدون حضور و پیگیری‌های خبرنگاران امکان‌پذیر نیست و این قشر به عنوان آیینه تمام‌نمای جامعه، رسالت سنگینی را بر عهده دارند.

به گزارش راه ملت و به نقل از خبرگزاری دفاع‌پرس از یاسوج، سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد امروز در آیین بزرگداشت روز خبرنگار که در سالن جلسات این اداره‌کل برگزار شد، با گرامیداشت سالروز شهادت «محمود صارمی» و روز خبرنگار، اظهار داشت: ۱۷ مرداد به پاس تلاش افرادی که به جامعه جان می‌بخشند و آگاهی می‌دهند تا جامعه در مسیر درست و اصولی و پیشرفت قرار گیرد، به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه خبرنگاران در پیشرفت و توسعه کشور نقش بی‌بدیلی دارند، افزود: انتقال پیام و هدایت جامعه در مسیر درست، بدون حضور و پیگیری‌های خبرنگاران امکان‌پذیر نیست و این قشر به عنوان آیینه تمام‌نمای جامعه، رسالت سنگینی را بر عهده دارند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: خبرنگاران با توجه به وظیفه‌شناسی و رسالت روشنگری و مسئولیت‌پذیری که دارند، علاوه بر بیان مشکلات مردم، تلاش می‌کنند دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی را به مردم انتقال دهند تا امید و نشاط در جامعه ایجاد شود که جای تقدیر دارد.

آسمند بیان داشت: این قشر، در راستای رسالت بزرگ اطلاع‌رسانی که بر دوش دارند باید تلاش کنند اخبار را منطبق بر واقعیات انعکاس دهند و نقد منصفانه داشته باشند تا با ارئه راهکارها برای حل مشکلات، جامعه در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گیرد.

منتشر شده در :2023/08/10 - 11:08|شناسه خبر: 86700 106 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه