امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۱۰:۳۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

آمادگی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی جهت اعزام مددجویان به کربلا

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: خیران می‌توانند کمک‌های خود را برای اعزام مددجویان به کربلای معلی به کمیته امداد اهداء کنند.

به گزارش راه ملت و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیاده‌روی اربعین برنامه ای مؤثر و ماندگار برای ترویج و توسعه فرهنگ ناب حسینی است که هر ساله با شور و اشتیاق بیشتری برگزار می شود.
وی افزود: کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برای اعزام مددجویان به زیارت اربعین حسینی قصد تامین هزینه سفر تعدادی از مددجویان زیر پوشش این نهاد را با استفاده از کمک‌های خیران و موسسات خیریه دارد‌.
مبشری گفت: خیران و نیکوکاران می توانند کمک های نقدی و غیرنقدی خود را دفاتر ۱۷ گانه کمیته امداد در سراسر استان و یا مراکز نیکوکاری وابسته به این نهاد تحویل دهند.
وی به دیگر راههای مشارکت خیران برای کمک به مددجویان زائر کربلا در ایام اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: شماره‌گیری کد #۹*۰۷۴*۸۸۷۷*  و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۷۹ از دیگر راههای مشارکت مردم در این امر خیر است.
مبشری با بیان اینکه هم اکنون تعداد زیادی از مددجویان هستند که آرزوی شرکت در پیاده روی اربعین را دارند ولی به دلیل عدم توانایی مالی نمی توانند به زیارت بروند، گفت:  از مردم نیکوکار استان دعوت می شود تا مثل همیشه با مشارکت در این امر خیر یاریگر نیازمندان باشند.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به ایجاد پویش جمع آوری کمک های مردمی برای موکب های اربعین اشاره کرد و گفت: مردم خیر و نیکوکار می توانند از طریق کمیته امداد کمک های نقدی و غیرنقدی خود را به موکب های اربعین برای رفاه زائرین کربلا اهداء کنند.
مبشری یکی دیگر از برنامه های کمیته امداد در ایام اربعین را پویش خاطره نویسی و ارسال تصاویر عنوان و بیان کرد: مددجویان علاقه مند به شرکت در این پویش می توانند خاطرات و تصاویر خود از سفر اربعین ۱۴۰۲ را تا تاریخ ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ به ایمیل [email protected]  حوزه فرهنگی کمیته امداد استان، ارسال نمایند.
وی خاطرنشان کرد: حوزه فرهنگی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بعد از ارزیابی آثار، به ۳۰ اثر برگزیده، هر کدام مبلغ دومیلیون ریال اهداء خواهد نمود. 
انتهای پیام

منتشر شده در :2023/08/10 - 07:08|شناسه خبر: 86716 185 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه