امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۱:۰۸:۵۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مطرح کرد؛ فراهم بودن بسترهای مناسب در شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد

زیرساختهای مناسب فراهم شده در شهرکها و نواحی صنعتی کهگیلویه و بویراحمد یکی از مولفه های مهم ارتقای کارآفرینان استان است که با جدیت در جذب منابع مالی کشوری و استانی، توسعه زیرساخت‌های سرمایه گذاری به منظور استقرار صنایع مستمرا و بدون وقفه در حال انجام است.

به گزارش راه ملت و به نقل از صبح خرد، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد به در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج گفت: همزمان با فرا رسیدن هفته حمایت از صنایع کوچک، برنامه‌های متنوعی برای گرامیداشت این هفته ملی تدوین و برنامه ریزی شده است تا از زحمات و تلاش‌های کارآفرینان و صنعتگران تقدیر و قدردانی شود.

سهیل مرادی نژاد ضمن تبریک هفته ملی حمایت از صنایع کوچک به تمامی تلاشگران و کارآفرینان عرصه تولید، اظهار داشت: در گام نخست با تشکیل کمیته برگزاری هفته ملی حمایت از صنایع کوچک، تلاش شد تا برنامه‌های گرامیداشت این هفته همزمان با سرتاسر کشور، در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز به بهترین نحو ممکن اجرایی شود.

وی در ادامه گفت: دیدار و بازدید از واحدهای تولیدی، معرفی و تجلیل از کارآفرینان برتر، برگزاری نشست با صنعتگران، بازدید میدانی از شهرک ها و نواحی صنعتی، تجلیل از خانواده‌های ایثارگران و شهداء، برگزاری نشست و تور خبری با حضور اصحاب رسانه، تجلیل از خبرنگاران، حضور مشترک کارکنان و پرسنل در نمازجمعه شهریاسوج و بیان رسالت، تبیین دستاوردها و برنامه صنایع کوچک با سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهریاسوج از مهمترین برنامه‌های این شرکت برای گرامیداشت هفته ملی حمایت از صنایع کوچک می باشد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه بخش عمده‎ای از اشتغال استان در حوزه صنایع کوچک و متوسط است، ابراز داشت: صنایع کوچک به دلیل سرمایه گذاری‌های پائین و درآمدزایی بالا به عنوان موتور محرکه اقتصاد کشور تلقی شده و نقشی مهم در رونق تولید و افزایش اشتغال دارند.

رئیس هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان با اشاره به فراهم بودن زیرساختهای مناسب سرمایه گذاری در سطح شهرکها و نواحی صنعتی استان گفت: زیرساختهای مناسب فراهم شده در شهرکها و نواحی صنعتی کهگیلویه و بویراحمد یکی از مولفه های مهم ارتقای کارآفرینان استان است که با جدیت در جذب منابع مالی کشوری و استانی، توسعه زیرساخت‌های سرمایه گذاری به منظور استقرار صنایع مستمرا و بدون وقفه در حال انجام می باشد.

مرادی نژاد در ادامه گفت: ۲۱ مرداد فرصت مغتنمی است تا با توجه هرچه بیشتر به حوزه صنایع کوچک، به مشکلات سرمایه گذاران و واحدهای تولیدی رسیدگی شود.

وی افزود: در تقویم رسمی کشور، ۲۱ مرداد ماه از سوی شورای فرهنگ عمومی کشور به عنوان روز ملی حمایت از صنایع کوچک تصویب و نامگذاری شده است.

منتشر شده در :2023/08/11 - 08:08|شناسه خبر: 86762 144 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه