امروز :چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۱۶:۱۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

حضور هیأت بازرسی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد

هیأت بازرسی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد حضور یافت.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان از حضور هیات بازرسی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

سید نورالله هدایت با اعلام این خبر گفت: این بازرسی بر اساس محورها و معیار ها بازرسی ادواری زیرمجموعه ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی،سازمان تامین اجتماعی، مدیریت درمان بهزیستی و فنی و حرفه ای می باشد.

وی اظهار داشت: بازرسین اعزامی وزارت کار این اداره کل را در محورهای سلامت اداری، حقوق شهروندی، ارتباطات و شایستگی های مدیریتی و حوزه ارریابی عملکرد مورد ارزیابی دادند.

وی افزود:این بارزسی های به صورت سالانه انجام و با حضور دکتر لطفی، معاون مرکز بازرسی ،ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی، سرکار خانم شایگان وسرکار خانم بوجار با هدف بررسی و احصاء فرصت ها، تهدیدات، نقاط قوت و ضعف دستگاه های زیرمجموعه وزارت کار براساس مستندات موجود و ارائه پیشنهادات و راهکاهای لازم در جهت بهبود فعالیت ها و وظایف سازمانی انجام می شود.

معاون مرکز بازرسی ،ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با ارائه توضیحات کامل در محورهای بازرسی گفت: هدف از این بازرسی رفع نواقص در محور های سلامت اداری، حقوق شهروندی، ارتباطات و شایستگی های مدیریتی و حوزه ارزیابی عملکرد در زیر مجموعه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی می باشد.

لطفی ضمن تبیین اصول و محورهای حاکم بر نقشه ملی پیشگیری و مقابله با فساد اداری و اقتصادی بر ارتقای سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم تآکید کرد.

منتشر شده در :2023/08/15 - 08:08|شناسه خبر: 86846 102 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه