امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۱۸:۱۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پیام تبریک جمعی از مسوولان استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سالروز ورود غرورآفرین آزادگان سرافراز به میهن

مدیران کل استان در پیام‌های جداگانه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی را گرامیداشتند.

به گزارش راه ملت؛ جمعی از مدیران کل استان در پیام‌های جداگانه سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را گرامی داشتند.

پیام رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی

🔰به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، جهانگیر شاهینی رئیس سازمان، با صدور پیامی، سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان به میهن اسلامی را به عموم مردم شریف ایران اسلامی و به خصوص آزادگان سرافراز و شهید پرور استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک گفت.

متن پیام:

*بسم الله الرحمن الرحیم*
*إِنَّ الَّذینَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا تَتَنَزَّلُ عَلَیهِمُ المَلائِکَهُ أَلّا تَخافوا وَلا تَحزَنوا وَأَبشِروا بِالجَنَّهِ الَّتی کُنتُم توعَدونَ*

۲۶ مردادماه یادآور بازگشت غرورآفرین عزیزان آزاده ‏اى است که پس از تحمل سالها شکنجه و دورى از عزیزان خویش، به وطن بازگشتند و مهر پایان بر سالها چشم انتظاری زدند. در این روز، شکیبایى مادران، پدران، همسران، فرزندان و خانواده این آزاد مردان به‏ بارنشست و شوق دیدار با تحقق وعده الهى «و بشر الصابرین» میسر شد.
ایستادگی و مقاومت آزادگان سرافراز در طول سال های سخت اسارت نه تنها روحیه دشمن را خرد کرد، بلکه ملت ایران را روسفید و سربلند و همگان را به تعظیم و احترام در مقابل سرو قامتان همیشه استوار کشور وادار نمود و قدرت های جهانی متوجه شدند در صورت مواجهه با ملت ایران با حریفی سخت و مقاوم مواجه هستند. این وجه از بازدارندگی در پناه مقاومت و مجاهدت آزادگان به ایران عزیز هدیه شد و ملت نعمت پرقدر آنان را پاس می دارد.
با گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به خاک میهن اسلامی این روز را به این عزیزان و خانواده های محترم شان و به ملت عزیز ایران به خصوص آزادگان سرافراز و شهید پرور استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک و تهنیت عرض مینمایم.

*جهانگیر شاهینی*
*رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان*

مدیر عامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت ۲۶ مرداد ماه، در پیامی سالروز بازگشت سرافرازانه و غرور آفرین آزادگان به میهن اسلامی را تبریک گفت.
به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان ، در متن پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
تاریخ پر افتخار این سرزمین کهن و مقدس، سرشار از رویدادها و حوادثی است که شکوه و سربلندی ملت ایران را بیش از پیش به جهانیان عرضه می کند. ۲۶ مرداد ماه، سالروز ورود غرور آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی در زمره رویدادی‌های افتخارآفرین کشور است که جوانان غیور و شجاع پس از سال ها اسارت و دوری از وطن به کشور بازگشتند.

اینجانب با پاسداشت رشادت و شجاعت آزادگان سربلند و تجدید‌ خاطره بازگشت شادی‌بخش آنان، این روز تاریخی و افتخار‌آمیز را به همه آزادگان وطن و یکایک خانواده‌های معظم شان در سرتاسر اسران اسلامی و استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک و تهنیت می‌گویم و سعادت، سلامتی و توفیقات روزافزون همگان را در سایه الطاف الهی و عنایات حضرت ولی‌عصر (عج)، آرزومندم.

من الله التوفیق
ریحان بهادر مدیر شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد

*رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با صدورپیامی فرارسیدن سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی و آزادی نام های قهرمان را تبریک گفت*

به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ؛ دکترسعید جاودان سیرت رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج باصدور پیامی ، فرارسیدن ۲۶ مردادماه سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن عزیزمان ایران وآزادی نام های قهرمان را تبریک گفت .

متن پیام به شرح ذیل است :

بسم الله الرحمن الرحیم

*”مقام معظم رهبری : ملت ایران نباید لحظه ای فداکاری آزادگان را فراموش کنند.”*

آزادگان ازاین رو آزاده نامیده شدند ، چون ازقید نفس و نفسانیات رها شده بودند ؛ آن ها در سال های زجر وشکنجه رژیم بعثی ، درد و بیماری جسمی و روح و روان خود را حفظ کردند تادر بازگشت به وطن درصحنه های مختلف اجتماعی سرمشق و نمونه ای باشند برای همگان ؛ امنیت و شکوفایی و جایگاه امروزایران مرهون اراده نستوه و ازخودگذشتگی رزمندگان و آزادگان قهرمان میهن اسلامی است،که با همتی بی بدیل نمونه غیرت ایرانی را درتاریخ ثبت کردند و الگو و افتخار میهن خویش شدند.

اینجانب به نمایندگی از طرف کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان ، ضمن تکریم وارج نهادن به مقام آزادگان گرانقدر،فرارسیدن ۲۶ مردادماه سالروز آزادی نام های قهرمان و بازگشت این عزیزان به میهن اسلامی را به تمامی ایثارگران و آزادگان استان کهگیلویه و بویراحمد و به ویژه رزمندگان ایثارگران و آزادگان عزیز شاغل در مجموعه علوم پزشکی استان تبریک عرض می نمایم و قدردان ایثار این عزیزان در حفاظت از مرزهای ایران اسلامی هستم .

منتشر شده در :2023/08/17 - 12:08|شناسه خبر: 86996 125 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه