امروز :شنبه ۲ تیر ۱۴۰۳ساعت : ۰۰:۴۵:۳۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان؛ اعتبارات عمرانی کهگیلویه و بویراحمد رشد ۱۰۳ درصدی را نشان می‌دهد/کاهش نرخ بیکاری استان به ۶.۹ درصد

مدیرکل اقتصاد و دارایی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: کرد: در سال ۱۳۹۹، اعتبار تخصیص یافته برای پروژه های عمرانی استان  ۴۷۷ میلیارد تومان بوده که در سال ۱۴۰۱، میزان اعتبارات به ۹۷۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

به گزارش راه ملت؛ طاهر شریف پور مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ۹۵ درصد اعتبارات سال ۱۴۰۱بصورت نقدی تخصیص یافته گفت: از ۹۱۴ میلیارد تومان اعتبار استان فقط ۵۷ میلیارد تومان اعتبارات اسناد خزانه بوده است در حالی که در سال ۱۴۰۰، ۷۱۰ میلیارد تومان از اعتبارات بصورت اسناد خزانه بوده است.

وی،گفت: نرخ بیکاری استان در تابستان ۱۴۰۰ و در ابتدای دولت سیزدهم ۱۰.۲درصد بوده و در بهار ۱۴۰۲ ، به ۶.۹ درصد کاهش یافته است.

شریف پور به میانگین نرخ بیکاری کل کشور اشاره کرد و افزود: در تابستان ۱۴۰۰ میانگین نرخ بیکاری کل کشور ۹.۶ درصد بوده و در بهار ۱۴۰۲ به ۸.۲درصد کاهش پیدا کرده است. 

وی در خصوص شاخص بهبود فضای کسب و کار بیان کرد: در خصوص پاسخگویی به موقع ارباب رجوع، دستگاه های اجرایی کهگیلویه‌و‌بویراحمد پس از ایلام رتبه دوم را کسب کرد.

شریف پور در خصوص طرح بهبود فضای کسب و کار استان افزود: دستگاه ها روزانه مورد رصد قرار می گیرند و نماینده ای از رسانه ها به عنوان همیار مردمی در این طرح حضور خواهد داشت.

شریف پور با اشاره به رشد ۱۰۳ درصدی اعتبارات عمرانی دستگاه های اجرایی استان، اظهار کرد: در سال ۱۳۹۹، اعتبار تخصیص یافته برای پروژه های عمرانی استان  ۴۷۷ میلیارد تومان بوده که در سال ۱۴۰۱، میزان اعتبارات به ۹۷۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

منتشر شده در :2023/08/19 - 11:08|شناسه خبر: 87088 115 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه