امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۶:۰۸:۰۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد،خبرداد؛ توزیع ارز مسافرتی اربعین از پس فردا در بانک‌های استان/امکان دریافت ارز به نام افراد تحت تکفل

 دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان کهگیلویه و بویراحمد از توزیع ارز مسافرتی اربعین از پس فردا در بانک‌های این استان خبر داد.

به گزارش راه ملت؛ منصور دانش آموز در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه پرداخت ارز مسافرتی به زائران اربعین حسینی(ع) توسط سه بانک استانی انجام خواهد شد، اظهار داشت: بانک‌های استان کهگیلویه و بویراحمد از پس فردا ارز مسافرتی اربعین را توزیع خواهند کرد.

وی،عنوان کرد: بانک ملی از طریق دو شعبه مرکزی خود در شهرهای یاسوج و گچساران و پست بانک در ۷ شعبه و باجه و شعب شهید چمران و معلم بانک سپه یاسوج در سطح استان، ارز مسافرتی اربعین پرداخت می‌کنند.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: براساس اعلام بانک مرکزی بانک‌های عامل و صرافی‌های مجاز، مکلف هستند نسبت به پرداخت ارز اربعین به میزان هر متقاضی تا سقف ۲۰۰ هزار دینار عراق اقدام کنند.

دانش آموز،تصریح کرد: افراد می توانند به نام افراد تحت تکفل خود نیز ارز مسافریتی اربعین دریافت کنند.

وی، بیان کرد: به منظور تسهیل در ارائه خدمات ارزی به زائران اربعین حسینی(ع) از روز دوشنبه ۳۰ مرداد ماه ۱۴۰۲ بانک‌های ملی و پست بانک نسبت به فروش ارز در سرفصل ارز زیارتی اربعین به میزان ۲۰۰هزار دینار  به هر زائر اقدام می‌کنند.

منتشر شده در :2023/08/19 - 10:08|شناسه خبر: 87094 74 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه