امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۳۳:۱۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

با هدف کسب دستاوردهای مطلوب جهت بهبود فصل آموزش کهگیلویه و بویراحمد، انجام شد؛

روزهای پرکار مدیرکل، معاون مشارکت‌های نوسازی مدارس،اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل مجمع خیرین استان در تهران

مدیر کل،معاون مشارکت های اداره کل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد، اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل مجمع خیرین استان در تهران طی سه روز ۲۸ و ۲۹ و ۳۰ مرداد ماه روزهای پرکاری داشتند.

به گزارش راه ملت و به نقل از نوسازی مدارس استان؛ مدیر کل،معاون مشارکت های اداره کل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد، اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل مجمع خیرین استان در تهران طی سه روزهای ۲۸،۲۹ و ۳۰ مردادماه با جلسات فشرده و پرکار درتهران دستاوردهای خوبی برای فصل آموزش استان به همراه داشت.

در روز ۲۸ مرداد با شرکت در جلسه گردهمایی مدیران کل نوسازی مدارس سراسر کشورو باحضور سخنرانان کشوری درخصوص اعتبارات و تخصیص های۱۴۰۲ تصمیم گیری و مشکلات و نیازمندی های استان کهگیلویه و بویراحمد تشریح و مسوولان سازمان قول مساعدت جهت اعتبار و تخصیص بیشتر برای استان دادند.

روز ۲۹ مرداد با حضور در موسسه مهر آفرین و دیدار با خیر کشوری” فاطمه دانشور”،مشکلات و نیازمند های استان تشریح داده شد.
با توجه به اینکه موسسه مهرآفرین،سه مدرسه ی تمام خیری در حال اجرا در استان دارد،مدیر عامل این موسسه متقبل شده اند که حمایت های مالی خود جهت اتمام هرچه سریع تر پروژه ها را انجام دهند و باتوجه به کم برخوردار بودن اغلب مناطق متعهد به اجرای دو مدرسه ی دو کلاسه و سه کلاسه شدند.

ودر همین روز با حضور در دفتر خیر ملی مهندس گوهر گانی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان کهگیلویه و بویراحمد تصمیماتی جهت رفع مشکلات آموزش استان بویژه شهرستان بویراحمدانجام شد.

در مورخه ۳۰ مرداد باحضور تمام اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز استان و مدیر عامل مجمع خیرین جلسه ای در دفتر دکتر اربابی مدیر کل مشارکت های مردمی سازمان برگزار شد که در این جلسه نیازمندی های استان بررسی و قول مساعدت جهت تامین اعتبار پروژهای مشارکتی و برون رفت استان از وضعیت موجود را داده اند و مقرر شد با توجه به لزوم نسبت به برگزاری همایش تکریم از خیرین مدرسه ساز استان در ماه های آتی این امر مهم محقق شود.

با هماهنگی دکتر راشکی و دکتر اربابی جلسه ای با حضور همه ی اعضای مجمع در دفتر دکتر خان محمدی معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور برگزار و بعد از تبادل نظر و گزارش اجرایی استان در خصوص پروژه های تحویلی و پیشرو بودن طرح شهید پناهی و تکمیل پروژه های مشارکتی و مردمی بویژه پروژه های خیر گرانقدر حاج اکبر ابراهیمی خیر ملی مدرسه ساز، صورت گرفت که ریاست سازمان مصوب کردند در بحث اعتبارات گرمایشی و سرمایشی ،۲۵۰ درصد و در بحث جذب اعتبارات خیری استان با توجه به جذب ۴۰۰ درصد، اعتبارات سهم دولت افزایش یابد.

منتشر شده در :2023/08/23 - 01:08|شناسه خبر: 87240 133 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه