امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۴۹:۱۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

فرماندار بویراحمد،خبرداد؛

افتتاح و کلنگ‌زنی بیش از ۱۰۶ پروژه طی هفته دولت در شهرستان بویراحمد

فرماندار شهرستان بویراحمد از افتتاح و کلنگ زنی بیش از ۱۰۶ پروژه طی هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش راه ملت و به نقل از ایسنا؛شهرام مهدوی مطلق در نشست شورای اداری شهرستان بویراحمد گفت: طی هفته دولت بیش از ۱۰۶ پروژه در شهرستان بویراحمد افتتاح و کلنگ زنی می شود که از این تعداد ۵۸ پروژه افتتاح و ۴۸ پروژه کلنگ زنی خواهد شد.

وی مجموع اعتبار بیش از ۱۰۶ پروژه را ۸۰۰میلیارد تومان عنوان و اظهار کرد: برخی پروژه ها از قبل بودن و برخی از پروژه‌ها در همین دولت شروع شدند که به اتمام رسیده و در هفته دولت بهره برداری می شود.

فرماندار شهرستان بویراحمد افزود: از مجموع این تعداد پروژه ۱۶ پروژه با اشتغالزایی ۱۱۲ نفر اقتصادی بوده و ۱۴ پروژه نیز در حوزه دهیاری‌هاست. بیشترین پروژه در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است.

مهدوی مطلق با اشاره به سیل تابستانی ناشی از سامانه مونسون در سطح شهرستان خاطرنشان کرد: از همه دستگاه ها و ادارات جهت کمک و همکاری در این سیل تشکر می کنم و از خدمات و کمک های جمعیت هلال احمر تشکر ویژه دارم.

وی تصریح کرد: الحمدلله در سیل تابستانی تلفات انسانی در سطح شهرستان بویراحمد نداشتیم.

فرماندار شهرستان بویراحمد با اشاره به خسارات وارده ناشی از سیل تابستانی به بخشهای مختلف این شهرستان ادامه داد: سیل به بیش از ۷۰ درصد بخش کشاورزی شهرستان از ۳۰ تا صد درصد خسارت وارد کرده است. همچنین راه های روستایی و عشایری خسارت شدید دیده اند.

مهدوی مطلق عنوان کرد: در پی وقوع سیل ۴۵۰ منزل مسکونی در سطح شهرستان بویراحمد دچار آبگرفتگی شدند.

وی با اشاره به پیاده روی اربعین حسینی تاکید کرد: در همین راستا موکب‌هایی جهت پذیرایی از زائران حسینی در سطح شهرستان بویراحمد خواهیم داشت، هر اداره ای در زمینه اربعین هر چه می تواند کمک کند و هیچ مجوزی در این زمینه نیاز نیست.

فرماندار شهرستان بویراحمد خواستار استقرار نمایندگی ادارات در بخش سپیدار جهت رفاه حال مردم شد.

مهدوی مطلق در خصوص خیابان ۱۳ آبان و انتقال صنف عمده فروشان از این خیابان اظهار کرد: ساماندهی این خیابان طبق مصوبه ای که دارد بطور کامل انجام و اجرا می شود.

وی با اشاره به همکاری و هماهنگی بیشتر دستگاهها خدمات رسان با شهرداری ها و بالعکس تصریح کرد: برخی دستگاه ها برای گرفتن مطالبات خود روش های نامطلوب احساسی و نمایشی دست زدند که این مسئله درست نیست و باید دستگاهها بدهی خود را پرداخت یا تهاتر کنند.

فرماندار شهرستان بویراحمد با اشاره به در پیش بودن هفته دولت بیان کرد: در راستای جهان تبیین خدمات دولت به مردم را اطلاع رسانی کنید چراکه این خدمات، خدمات نظام هستند و اطلاع رسانی و تبیین نکرد خدمات باعث یاس و ناامیدی در بین مردم می شود و باعث می‌شود که برخی جریان‌های رسانه ای خدمات نظام و دولت را یا بد جلوه دهند، با پنهان کنند و یا برعکس بیان کنند.

منتشر شده در :2023/08/29 - 01:08|شناسه خبر: 87457 93 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه